تعیین نوع فیلد در اکسس
وقتی در اکسس، جدول داده ها را ایجاد می کنید، باید نوع اطلاعاتی را هم که می خواهید در هر ستون (یعنی هر فیلد آن) قرار دهید، مشخص کنید.
تعیین نوع فیلد در اکسس
وقتی در اکسس، جدول داده ها را ایجاد می کنید، باید نوع
اطلاعاتی را هم که می خواهید در هر ستون (یعنی هر فیلد آن) قرار دهید، مشخص کنید.
این کار البته در ابتدا ممکن است اضافی به نظر برسد اما وقتی کار با جدول را شروع
کردید در خواهید یافت که کار بسیار سودمندی است، زیرا:
• وقتی
تعیین می کنید که در هر ستون چه نوع اطلاعاتی قرار می گیرد، اکسس مراقبت می کند که
همان نوع اطلاعاتی را که شما تعیین کرده اید در ستون یا فیلد مربوط قرار گیرد و اگر
این کار انجام نشود اطلاعات را نخواهد پذیرفت و پیام خطا صادر می
کند.
• جمع و تفریق کردن برخی از اطلاعات، کار سختی ست. مثلا
اگر بخواهید دو عدد تاریخ را از هم تفریق یا با هم جمع کنید،کار سختی است. مثلا اگر
بخواهید دو هدد تاریخ را از هم تفریق یا با هم جمع کنید، کار سختی است و به زحمت
خواهید افتاد. اما خود اکسس، اطلاعاتی از نوع تاریخ را به راحتی با هم جمع یا
از هم تفریق می کند.
برخی از محصولات شرکت مهندسی آبان رایان البرز
سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :
- تعریف ارتباط یک به چند
- آشنایی با واژه پردازها
- امور مالی آنلاین
- معرفی ورد WORD
- اصلاح قلم در ورد WORD
- اعمال شیوه های قلم سیاه و کج
- تنظیم حاشیه صفحه در ورد WORD
- سر صفحه و پا صفحه ها
- تعیین خط جدا کننده ی صفحه در word
- اینترنت چیست
- حافظه کامپیوتر چیست
- نمایشگاه اتومبیل چیست
- روش های(متد) نمایشگاه های اتومبیل مدرن
- تاریخچه اتومبیل جیپ
- شرکت اتومبیل سازی تویوتا
- شرکت اتومبیل سازی نیسان