شرکت اتومبیل سازی مرسدس بنز

خلاصه
1397/07/28

شرکت اتومبیل سازی مرسدس بنز که به انگلیسی Mercedes-Benzنوشته می شود یک شرکت اتومبیل سازی ثبت شده در کشور آلمان می باشد.

شرکت اتومبیل سازی مرسدس بنز


شرکت اتومبیل سازی مرسدس بنز که به انگلیسی Mercedes-Benzنوشته می شود یک شرکت اتومبیل سازی ثبت شده در کشور آلمان می باشد. دفتر مرکزی شرکت اتومبیل سازی بنز در شهر های اشتوتگارت کشور آلمان می باشد. شرکت اتومبیل سازی بنز انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون سوز را طراحی می کند. علاوه بر موارد فوق شرکت خودرو سازی مرسدس بنز در زمینه انواع خدمات مالی(لیزینگ و بیمه اتومبیل) و تعمییر خودرو فعالیت می کند.
شرکت خودروسازی بنز ادامه راه یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان اتومبیل یعنی دایملر-موتورن-گیزلشافت می باشد. این شرکت اتومبیل سازی در سال 1926 میلادی برابر با 1305 هجری شمسی با ادغام شدن دو شرکت اتومبیل سازی بنز اند سی (تاسیس در سال 1883 میلادی برابر با 1262 هجری شمسی توسط کارل بنز) و شرکت خودروسازی دایملر-موتورن-گیزلشافت (تاسیس شده در سال 1890 میلادی برابر با 1269 هجری شمسی توسط گوتلب و ویلیعام مایباخ) بنام شرکت جدید دایملر-بنز تاسیس شد.
برای انتخاب یک نام تجاری باید از بین دو شرکت اتومبیل سازی انتخاب می شد. شرکت اتومبیل سازی بنز اند سی با نام تجاری بنز و شرکت یعنی دایملر-موتورن-گیزلشافت با نام تجاری دی ام جی بودند. در سال 1926 میلادی برابر با سال 1305 هجری شمسی اتومبیل های تولید شده شرکت اتومبیل سازی بنز با برند مرسدس بنز عرضه شدند.لازم به ذکر است کلمه مرسدس به معنای دختر می باشد. کلمه مرسدس از اول واژه مرسدس جیلینگ آورده شده است.

برای دانلود و خرید نرم افزار اتوگالری سرو کلیک کنید