شرکت اتومبیل سازی شورولت

خلاصه
1397/07/28

شرکت اتومبیل سازی شورولت به فارسی به صورت شِورولِت تلفط می شود و به انگلیسی به صورت Chevrolet نوشته می شود یک شرکت اتومبیل سازی آمریکایی است.

شرکت اتومبیل سازی شورولت


شرکت اتومبیل سازی شورولت به فارسی به صورت شِورولِت تلفط می شود و به انگلیسی به صورت Chevrolet نوشته می شود یک شرکت اتومبیل سازی آمریکایی است. این شرکت خودروسازی در سال 1911 میلادی برابر با سال 1290 هجری شمسی توسط لویس شورولت(راننده شرکت جنرال موتورز) ، ویلیام سی (مالک شرکت اتومبیل سازی جنرال موتورز) و دورانت (مالک شرکت اتومبیل سازی جنرال موتورز) تاسیس شد. دفتر مرکزی شرکت اتومبیل سازی شورولت شهر های دیتروبت کشور ایالات متحده آمریکا می باشد. این شرکت کار تولید خودرو و کامیون را انجام می دهد و مالک آن جنرال موتورز می باشد. لازم به ذکر است کلمه شورولت هم اکنون نام برند گروهی اتومبیل هایی است که توسط شرکت خودرو سازی جنرال موتورز ساخته می شوند.

تاریخچه شرکت  اتومبیل شورولت
نام خودروهای شرکت اتومبیل سازی شورولت از نام راننده موفق سوئیسی بنام لوئیس شورولت گرفته شده است. ابتدا لوئیس شورولت راننده شرکت خودروسازی جنرال موتورز بود. از جمله مدل های شرکت اتومبیل سازی شورولت می توان ایمپالا، کامارو، اکسپرس، ولت، کروز، کلرادو، تاورا، تراکر، بلیزر، ساب اوربان، سلبریتی، نوا، لومینا، مونت کارلو، مونتانا، ون، وگا، کاوالیر، کاپریس، کودیاک، سیلورادو و کورت را نام برد. 

برای دانلود و خرید نرم افزار نمایشگاه خودرو سرو کلیک کنید