استفاده از وب سایت پویا به نفع کیست

خلاصه
1397/06/13

ارزش هر وب سایت، از صفحه ی اصلی شخصی گرفته تا رسانه های بزرگ، با اطلاعات پویا افزایش می یابد

استفاده از وب سایت پویا به نفع کیست؟


ارزش هر وب سایت، از صفحه ی اصلی شخصی گرفته تا رسانه های بزرگ، با اطلاعات پویا افزایش می یابد. با اینکه بعضی از فناوری ها نیازمند هزینه فناوری و پرسنلی اند، تقاضا بیش از چیزی است که در اینترنت به طور رایگان فراهم هستند. اپراتورهای وب سایت های کوچک، با استفاده از تقویم زمانی برای به هنگام سازی، محتویات وب سایت را پویا می کنند. این کار بدون نیاز به سخت افزار جدید صورت میگیرد. نمونه هایی از وب سایت هایی که بهتر است پویا باشند، عبارتند از:
•    سایت های دریافت کننده تغییرات سریع در ترافیک بینندگان، مثل سایت رویدادها.
•    سایت هایی که محتویات بینندگان را دریافت و پست می کنند، مثل تابلوهای اعلانات و آگهی های مبتنی بر وب.
•    سایت هایی که بر اساس پیشرفت های فناوری به وجود می آیند، مثل فروشگاه های اینترنتی.
•    سایت هایی که ترافیک بینندگان را تحلیل می کنند.
•    سایت هایی مثل مکان های خرید آنلاین
•    سایت های کاتالوگ آنلاین و پردازش کننده سفارشات.
•    سایت هایی که به بینندگان اجازه می دهند در اتاق های کنفرانس با یکدیگر تعامل کنند.