چگونه اسناد را بایگانی کنیم

خلاصه
1400/06/10

در چه زمینه ایی فعالیت دارید؟ در هر زمینه که فعالیت داشته باشید قطعا فایل یا اسناد و مدارکی دارید که برای شما از اهمیت بالایی برخوردار هستند می خواهید اصل آن را در مکانی امن و

چگونه اسناد را بایگانی کنیم
در چه زمینه ایی فعالیت دارید؟
در هر زمینه که فعالیت داشته باشید قطعا فایل یا اسناد و مدارکی دارید که برای شما از اهمیت بالایی برخوردار هستند می خواهید اصل آن را در مکانی امن و نسخه ایی از این اسناد مهم را نیز در کامپیوتر ذخیره نمایید تا هر زمان قصد بررسی اسناد، فایل ها و مدارک را داشته باشید با انجام جستجویی قادر به دسترسی به آن را داشته باشید، کپی بگیرید یا تحت برسی قرار دهید، در اینجا نرم افزار بایگانی اسناد سرو را به شما معرفی می نماییم که با استفاده از این نرم افزار فوق حرفه ایی فایل ها و اسناد خود را بطور pdf یا zip یا ساده بدون محدودیت زمانیب و حجمی ذخیره و بایگانی نمایید،مدارک به فایل های بایگانی شده پیوست نمایید، بسادگی قادر به جستجو در بین فایل ها و مدارک و اسناد بایگانی شده باشید و هزاران ابزار کاربردی دیگر در اختیار داشته باشید.
نرم افزار بایگانی اسناد سرو جامع ترین و امن ترین نرم افزار بایگانی اسناد در سطح کشور میباشد که بواسطه آن قادر خواهید بود بدون محدودیت حجم و زمانی فایل های خود را بایگانی و نگهداری نمایید.
نرم افزار بایگانی اسناد سرو از یک سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان بهره می برد که به شما این امکان را می دهد تا در هر لحظه که در هر قسمت از نرم افزار سوالی داشته باشید با کارشناسان پشتیبانی نرم افزار بطور رایگان ارتباط برقرار نمایید و مشکل و سوال خود را برطرف نمایید.
نصب نرم افزار بایگانی اسناد سرو برای سراسر کشور رایگان و از جانب کارشناسان شرکت انجام می شود.
 برای خرید نرم افزار بایگانی اسناد سرو همین الان می توانید با شماره 09136328181 یا 09228022047 تماس بگیرید تا ظرف 5 دقیقه خرید و نصب و فعال سازی نرم افزار فوق حرفه ایی بایگانی اسناد سرو برای شما انجام شود.