داشبورد مدیریتی نرم افزار املاک چیست

خلاصه
1400/06/10

چنانچه شما نرم افزار املاک سرو را تهیه و مورد استفاده قرار دهید در طول روز طی تعداد دفعات بسیار زیادی لازم است تا در نرم افزار املاک سرو فایل هایی را به ثبت رسانید

داشبورد مدیریتی نرم افزار املاک چیست
چنانچه شما نرم افزار املاک سرو را تهیه و مورد استفاده قرار دهید در طول روز طی تعداد دفعات بسیار زیادی لازم است تا در نرم افزار املاک سرو فایل هایی را به ثبت رسانید یا لازم به ویرایش و بررسی هایی خواهید داشت در واقع نرم افزار املاک سرو بعنوان یک دستیار حرفه ایی بطور روزانه کنار شما خواهد بود که با استفاده از آن در طول روز اطاعات بسیاری را در آن به ثبت خواهید رساند.
 داشبورد مدیریتی در نرم افزار املاک سرو این امکان را به شما می دهد که با یک کلیک نسبت به تمام املاک، املاک فروشی، رهن و اجاره، املاک ثبت شده در امروز، روز گذشته، هفته و ماه گذشته و غیره مطلع شوید.
 در واقع داشبورد مدیریتی در نرم افزار املاک سرو با یک کلیک شما را در جریان تمام وقایع و موضوعات جاری دفتر املاک می گذارد که نرم افزار املاک سرو را به یک دستیار کاملا حرفه ایی برای شما  بدل می نماید.
 نکته مهم در مورد نرم افزار املاک سرو پشتیبانی و خدمات پس از فروش یک ساله رایگان نرم افزار فوق حرفه ایی املاک سرو می باشد، از طرفی حتی نصب و ارسال نرم افزار املاک سرو نیز در سراسر کشور بطور رایگان از جانب کارشناسان ما انجام می گیرد.
 به منظور خرید نرم افزار کاربردی مشاوراملاک سرو همین الان می توانید با شماره های 09228022047 یا 09136328181 تماس بگیرید.