لیست حواله یا رسیدهای صادرشده در نرم افزار مدیریت انبار سرو

خلاصه
1400/05/25

لیست حواله یا رسیدهای صادرشده و مشاهده اقلام کلیه کالاهای وارد یا خارج شده در نرم افزار مدیریت انبار سرو

کاربرد فرم:
در این فرم می توانید لیست اسناد «وارد یا خارج شده» را مشاهده نمایید. در لیست بالا هر سند حواله یا رسید انبار در یک سطر قرار داده می شود.

نحوه ویرایش یک سند:
برای ویرایش یک سند ابتدا باید از لست بالا روی کدسند(یا سطر موردنظر) یکبار کلیک نموده و سپس از منوی بالا روی دکمه «ویرایش» کلیک کنید تا اقلام در فرم موردنظر نشان داده شوند پس از تغییر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

نحوه حذف یک سند:
برای حذف یک سند ابتدا باید از لست بالا روی کدسند(یا سطر موردنظر) یکبار کلیک نموده و سپس از منوی بالا روی دکمه «حذف» کلیک کنید. در به سوال آیا برای حذف اطمینان دارید گزینه «بله» را کلیک کنید.

نحوه جستجو:
برای جستجو از منوی بالا روی گزینه «جستجو» کلیک کنید تا یک کادر سمت راست نشان داده شود. در این قسمت می توانید مواردی که به دنبال آن ها هستید را وارد کنید تا لیست تغییر کند.

نحوه چاپ گروهی:
برای چاپ لیست موارد و اسناد روی دکمه «چاپ گروهی» کلیک کنید.

نحوه چاپ یک سند:
برای چاپ یک سند ابتدا باید از لست بالا روی کدسند(یا سطر موردنظر) یکبار کلیک نموده و سپس از منوی بالا روی دکمه «چاپ مورد» کلیک کنید. تنظیمات چاپ را انتخاب نموده و روی دکمه تایید کلیک کنید.

ستون بندی:
برای تغییر ستون بندی لیست بالا و جابجایی ستون های آن می توانید از این گزینه استفاده کنید.

معرفی برگه های پایین:
در قسمت پایین و کادر «نمایش خلاصه مشخصات» چند برگه وجود دارد که عبارتند از:
مشخصات:
در این قسمت مشخصات سندی که در لیست بالا روی آن کلیک می کنید نشان داده می شود. با هربار کلیک روی لیست بالا خلاصه مشخصات آن در قسمت پایین نشان داده می شود.

اقلام:
در این برگه اقلام هر سند (حواله یا رسید) به شما نشان داده می شود. با هربار کلیک روی کدسند در لیست بالا اقلام آن در این قسمت نشان داده می شود.

راهنما:
راهنمای استفاده از این فرم به شما نشان داده می شود.