واحد کالا در نرم افزار مدیریت انبار سرو

خلاصه
1400/05/22

نحوه تعریف،حذف، ویرایش و جستجوی واحد کالا در نرم افزار مدیریت انبار سرو و امانت دادن و امانت گرفتن سرو

کاربرد این فرم:
در این قسمت می توانید «واحد کالا» را به لیست اضافه کنید.

نحوه اضافه:
برای اضافه یک مورد به لیست، مشخصات «واحد کالا»  را در جلوی عبارت «عنوان:» بنویسید و سپس روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید. تا اطلاعات در لیست بالا اضافه شود.

نحوه ویرایش:
برای ویرایش یک مورد به لیست، ابتدا از لیست بالا روی «واحد کالا» (سطر موردنظر)  یکبار کلیک کنید تا مشخصات «واحد کالا» در قسمت پایین بارگزاری شود. سپس مشخصات «واحد کالا»  را در جلوی عبارت «عنوان:» تغییر و سپس روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید. تا اطلاعات در لیست بالا تغییر کند.

نحوه حذف:
برای حذف یک مورد به لیست، ابتدا ز لیست بالا روی نام «واحد کالا» یکبار کلیک کنید تا مشخصات «واحد کالا» در قسمت پایین بارگزاری شود. سپس از دکمه های بالا روی دکمه «حذف» کلیک کنید و در پاسخ برای حذف اطمینان دارید گزینه «بله» را انتخاب نمایید.

نحوه جستجو:
برای جستجو یک مورد، باید از قسمت بالا روی دکمه «جستجو» یکبار کلیک کنید تا فرم جستجو نشان داده شود، پس از اینکار در جلوی عبارت کد یا عنوان، مقداری از مورد را تایپ کنید تا لیست موارد مشابه را انتخاب کند.

گزینه تغییر ستون بندی:
از این گزینه می توانید برای تغییر،جابجایی، پنهان و نمایش ستون ها لیست نمایش اطلاعات استفاده نمایید.

کاربرد دکمه اضافه:
دکمه ای با عنوان «اضافه» در فرم بالا وجود دارد، کار این دکمه این است که «کادر افزودن» در قسمت پایین را نشان یا مخفی می کند. اگر حالت انتخاب شده داشت(فرو رفته بود) یعنی اینکه کادر افزودن در قسمت پایین نشان داده شده است. ولی اگر حالت غیرفعال( بدون برجستگی) بود یعنی اینکه کادر افزودن در قسمت پایین مخفی است.

پس ازانجام تغییرات فرم را که ببندید در قسمت لیست های کشویی تغییرات اعمال می شود.