چگونه قولنامه خوش خط بنویسیم

خلاصه
1400/06/08

قولنامه های املاک که در دفاتر مشاور املاک صادر می گردند از انواع اسناد عادی به شمار می روند که در هر زمینه ایی قابلیت استناد دارند. تنظیم قولنامه ها در دفاتر مشاور املاک از م

چگونه قولنامه خوش خط بنویسیم
قولنامه های املاک که در دفاتر مشاور املاک صادر می گردند از انواع اسناد عادی به شمار می روند که در هر زمینه ایی قابلیت استناد دارند.
 تنظیم قولنامه ها در دفاتر مشاور املاک از موضعات بسیار مهم است که نیاز به دقت و بررسی فراوانی دارد، در هنگام تنظیم قولنامه ها لازم است تا بنحوی خوانا باشند که یک بیع مورد اختلاف واقع نگردد یا در صورت بروز اختلاف برطرف شدن آن به سادگی و با مراجعه به قولنامه ممکن باشد.
برای نوشتن دستی قولنامه ها می توانید ساعت ها در کلاس های خوشنویسی یا خطاطی وقت بگذارید و هزینه های بسیار زیادی صرف نمایید تا به نتیجه برسید و در نهایت قولنامه را بطور دستی تنظیم کنید.
 راهکار دیگر می توانید با تهیه نرم افزار چاپ قولنامه سرو تمام قولنامه و مبایعه نامه و اجاره نامه های جاری را بطور کاملا کامپیوتری تنظیم نمایید بطوری که حتی لازم نباشد یک کلمه بطور دستی در قولنامه وارد نمایید.
 بطور کاملا رسمی با کمترین تایپ قادر به تنظیم قولنامه رسمی خواهید بود. در نرم افزار چاپ قولنامه سرو شما می توانید لوگوی خودتان را بر روی قولنامه چاپی ثبت نمایید و به دفتر املاک خود رسمیت دهید.
برای کاربردی بودن نرم افزار چاپ قولنامه سرو در سراسر کشور این امکان وجود دارد تا هر فردی در هر شهر و استان بتناسب عرف آن شهر و استان تغییراتی نیز در متن قولنامه ها ایجاد نماید.
نصب و فعال سازی نرم افزار چاپ قولنامه سرو از طرف کارشناسان شرکت مهندسی آبان رایان البرز بطور رایگان در سراسر کشور انجام می شود.
با خرید نرم افزار چاپ قولنامه سرو یک پنل ارسال انبوه پیامک با قابلیت اتصال به نرم افزار چاپ قولنامه سرو نیز برای شما فعال می شود.
از خرید تا نصب و فعال سازی نرم افزار چاپ قولنامه سرو تنها 5 دقیقه زمان لازم خواهید داشت.
 به منظور خرید نرم افزار چاپ قولنامه سرو می توانید همین الان با شماره 09228022047 و 09136328181 تماس بگیرید.