مدیریت کاربران در نرم افزار مدیریت انبار سرو

خلاصه
1400/05/19

مدیریت کاربران در نرم افزار مدیریت انبار سرو ا استفاده از این فرم می توانید کاربران نرم افزار را معرفی کنید. اگر چند نفر در یک محل هستید و بصورت گروهی از نرم افزار استفاده می کنید برای شناسایی

کاربرد این فرم:
با استفاده از این فرم می توانید کاربران نرم افزار را معرفی کنید. اگر چند نفر در یک محل هستید و بصورت گروهی از نرم افزار استفاده می کنید برای شناسایی کاربران و انجام عملیات ها باید برای هر نفر یک کاربر تعریف کنید. وقتی برای هر شخص یک کاربر تعریف می کنید قبل از اینکه برنامه برای شما باز شود برنامه از شما وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور می خواهد. پس از آن تمام عملیات هایی که انجام می دهید در برنامه با نام شما ثبت می شود.

نحوه اضافه:
برای اضافه یک مورد به لیست، مشخصات کاربر را در برگه «مشخصات» وارد نموده و سپس روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید. تا اطلاعات در لیست بالا اضافه شود.

نحوه ویرایش:
برای ویرایش یک مورد به لیست، ابتدا از لیست بالا روی مشخصات آن  یکبار کلیک کنید تا مشخصات وی در قسمت پایین بارگزاری شود. سپس مشخصات موردنظر  را تغییر داده و سپس روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید. تا اطلاعات در لیست بالا تغییر کند.

نحوه حذف:
برای حذف یک مورد به لیست، ابتدا ز لیست بالا روی نام آن یکبار کلیک کنید تا مشخصات  در قسمت پایین بارگزاری شود. سپس از دکمه های بالا روی دکمه «حذف» کلیک کنید و در پاسخ برای حذف اطمینان دارید گزینه «بله» را انتخاب نمایید.

نام کاربری چیست؟
نام کاربری می تواند یک نام فارسی یا انگلیسی باشد و قبل از بازشدن برنامه از شما سوال می شود.

رمز عبور چیست؟
یک رمز است که شما برای کاربر مشخص می کنید تا وقتی نام کاربری را وارد نمود این رمز را هم وارد کند.

لیست دسترسی ها:
در این قسمت باید مشخص کنید که کاربر موردنظر به چه قسمت ها و چه منوهایی می تواند دسترسی پیدا کند. هرکدام از موارد را که تیک بزنید آن منوها برای او نشان داده می شود.

دکمه انتخاب همه:
این دکمه که زیر قسمت لیست دسترسی ها قرار دارد برای انتخاب همه دسترسی ها می باشد. به عبارتی وقتی که می خواهید همه دسترسی ها را به کاربر بدهید و دیگر نخواهید تک به تک تمام موارد را تیک بزنید می توانید این گزینه را بزنید تا تمام دسترسی ها را علامت گذاری کند. گاهی هم تنها چند دسترسی را می خواهید برای یک نفر ببندید، از این رو می توانید این دکمه را بزنید و سپس تنها تیک مواردی که می خواهید کاربر دسترسی نداشته باشد را بردارید.

دکمه لغو انتخاب:
این دکمه تمامی دسترسی ها را غیرفعال می کندو برعکس «دکمه انتخاب همه» عمل می کند.

دکمه جدید:
این دکمه مشخصات فرم را پاک می کند.

نکته:
یک:
همیشه ابتدا یک مدیرکل تعریف کنید که تمامی دسترسی ها را داشته باشد.
دو:
همیشه اولین کاربری که می سازید به عنوان «مدیر کل» در نظر گرفته می شود و تمامی دسترسی ها را دارد.