روش جذب مشتری بیشتر برای مشاور املاک

خلاصه
1400/05/14

نمایش عکس و تصاویر روی صفحات نمایش گر در دفاتر مشاور املاک موجب می گردد تا ناخودآگاه نظر هر رهگذر به آن تصاویر جلب می گردد، در هنگام ثبت تصاویر و نمایش آن برای مشتریان موجب می گردد تا آن مشتری زمینه ذهنی در خصوص املاکی که بناست برای بازدید به انها مراجعه نمایید را داشته باشد.

روشی برای جذب مشتری بیشتر مشاور املاک
  نمایش عکس و تصاویر روی صفحات نمایش گر در دفاتر مشاور املاک موجب می گردد تا ناخودآگاه نظر هر رهگذر به آن تصاویر جلب می گردد، در هنگام ثبت تصاویر و نمایش آن برای  مشتریان موجب می گردد تا آن مشتری زمینه ذهنی در خصوص املاکی که بناست برای بازدید به انها مراجعه نمایید را داشته باشد.
 شما در نرم افزار املاک سرو قادر به ثبت بی نهایت تصویر برای هر ملک خواهید بود، شما هیچ گونه محدودیتی در ثبت تصاویر برای هر فایل یا یک فایل نخواهید داشت.
 با نمایش خلاصه ایی از فایل هایی ثبت شده در نرم افزار املاک سرو بر روی نمایشگر دفتر املاک موجب می شوید تا افراد بسیاری کنجکاو شوند و این کنجکاوی سبب جذب آنها برای مراجعه به شما خواهد شد.
 نصب و ارسال نرم افزار املاک سرو برای سراسر کشور بطور رایگان انجام میشود. از نصب تا فعال سازی و اجرای نرم افزار املاک سرو 5 دقیقه زمان صرف خواهد شد.