فرم های ثبت سفارشی در نرم افزار املاک سرو چه هستند

خلاصه
1400/05/07

ممکن است بنا به هر دلیلی قصد ایجاد تغییراتی در فرم های ثبت ملک نرم افزار املاک سرو را داشته باشید، ممکن است بخواهید فرم های خاصی را به منظور استفاده در هر قسمت از نرم افزار مورد استفاده قرار دهید،

 فرم های ثبت سفارشی در نرم افزار املاک سرو چه هستند
 ممکن است بنا به هر دلیلی قصد ایجاد تغییراتی در فرم های ثبت ملک نرم افزار املاک سرو را داشته باشید، ممکن است بخواهید فرم های خاصی را به منظور استفاده در هر قسمت از نرم افزار مورد استفاده قرار دهید، یا آنکه بنا بر نظر خودتان تغییراتی در فرم های ثبت املاک نرم افزار سرو ایجاد نمایید.
 بعنوان مثال می خواهید برخی از گزینه ها را از یک فرم حذف یا آنکه گزینه هایی را اضافه نمایید، یا طراحی کنید، در چنین حالتی نرم افزار املاک سرو به شما این امکان و اختیار را می دهد تا تمام هرآنچه که قصد تغییر داشته باشید را انجام دهید و در نرم افزار پیاده سازی نمایید.
بنابراین فرم های پویا در نرم افزار املاک سرو، فرم هایی هستند که در آن هر کاربر می تواند بنا بر نظر و سلیقه و نیاز خود نسبت به طراحی و بارگذاری آنها در نرم افزار املاک سرو اقدام نماید.
 شما در نرم افزار املاک سرو می توانید از چند نوع فرم ثبت سریع ملک ( فرم ثبت سریع، ثبت پیشرفته، ثبت سفارشی، ثبت دوحالته، (سفارشی، سریع) ) استفاده نمایید.
 شما از طریق فرم های سفارشی یا فرم پویا در نرم افزار املاک سرو می توانید شخصا و بدون نیاز به برنامه نویسان شرکت ما نسبت به طراحی و بارگذاری فرم ثبت ملک اقدام نمایید.
 نرم افزار املاک سرو هزاران ابزار کاربردی دارد که پس از مدتی نرم افزار هوشمند املاک سرو با روش و کارکرد شما تطبیق می گردد و خود را بنا بر شیوه کاری روزانه شما منطبق می نماید.
 شما می توانید نرم افزار املاک سرو را در کمتر از 5 دقیقه خریداری، نصب و مورد استفاده قرار دهید.
 ارسال و نصب نرم افزار املاک سرو از طرف شرکت مهندسی آبان رایان البرز بطور کاملا رایگان انجام می شود.
 برای خرید، نصبو فعال سازی نرم افزار املاک سرو با همین الان می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس بگیرید.
 نرم افزار مشاوراملاک سرو با افتخار کاملترین نرم افزار فایلینگ املاک در سراسر کشور می باشد.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :