ارسال پیامک در هنگام ثبت ملک، تقاضا و غیره

خلاصه
1400/06/17

یک دفتر املاک بواسطه تعاملات و ارتباطات مستمر و مداوم با افراد و مشتریان قادر خواهد بود تا بیشترین معاملات را انجام دهد، گاهی راهکارهای جذب و وفادار نمودن مشتریان بسیار ساده ام

ارسال پیامک در هنگام ثبت ملک، تقاضا و غیره
یک دفتر املاک بواسطه تعاملات و ارتباطات مستمر و مداوم با افراد و مشتریان قادر خواهد بود تا بیشترین معاملات را انجام دهد، گاهی راهکارهای جذب و وفادار نمودن مشتریان بسیار ساده اما ریز هستند که به سبب همان راه کارهای ساده و ریزی که تماما نیز در نرم افزار مشاور املاک سرو جمع شده اند موجب افزایش چند برابری مشتریان دفاتر مشاور املاک می گردد.
 یکی از ابزارهایی که موجب وفاداری مشتریان یک دفتر مشاور املاک به شما می گردد ارسال پیامک در هنگام ثبت ملک، ثبت تقاضا، چاپ قولنامه و غیره است. به این سبب که پس از فعالیت های مرتبط با یک مشتری حتی چنانچه با استفاده از تطبیق گیری نرم افزار املاک سرو یک ملک مناسب بنا بر نیاز مشتری برای آن فرد پیدا نمایید یک پیامک برای آن فرد ارسال می گردد و متقاضی نیز پس از مشاهده پیامک به منظور بازدید از ملک به شما مراجعه می نماید.
 ارسال پیامک در نرم افزار املاک سرو کاربردهای بسیاری دارد و موجب مدرن، شیک و شکیل تر شدن هر چه بیشتر دفتر املاک شما خواهد شد، بعنوان مثال چنانچه از طریق نرم افزار چاپ قولنامه سرو نسبت به انعقاد یک قولنامه اقدام نمایید به محض صدور برای طرفین قرارداد پیامک تایید صدور قولنامه ارسال می گردد.
ارسال پیامک در نرم افزار املاک سرو کاربردهای بسیار زیادی دارد و با توجه به آنکه پنل ارسال پیامک متصل به نرم افزار املاک سرو یا متصل به نرم افزار چاپ قولنامه سرو است ارسال پیامک از طریق داخل نرم افزار و بطور اتوماتیک انجام خواهد شد و لازم نیست به منظور ارسال هر پیامک از نرم افزار املاک سرو خارج شوید.
 با توجه به برخورداری نرم افزار املاک سرو از یک سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان شما این امکان را خواهید داشت تا در هنگام استفاده از نرم افزار املاک سرو تمام سوالات و آموزش هایی که به منظور استفاده هر چه بهتر از نرم افزار املاک سرو لازم داشته باشید را طی برقراری تماس تلفنی با کارشناسان ما برطرف نمایید و از آموزش های کارشنان ما بهره مند شوید.
 از خرید تا نصب رایگان و فعال سازی نرم افزار مشاور املاک تنها 5 دقیقه زمان لازم خواهید داشت، به این منظور همین الان می توانید با شماره های 09228022047 یا 09136328181 تماس بگیرید.