نحوه ساماندهی صندوق صدقات موسسات خیریه

خلاصه
1400/06/10

با هوشمندسازی صندوق صدقات یک موسسه خیریه از هر جهت بیشترین کنترل و نظارت را بر سیستم صندوق صدقات موسسه خیریه خواهید داشت. با استفاده از نرم افزار صندوق صدقات سرو قادر به تشکی

نحوه ساماندهی صندوق صدقات موسسات خیریه
 با هوشمندسازی صندوق صدقات یک موسسه خیریه از هر جهت بیشترین کنترل و نظارت را بر سیستم صندوق صدقات موسسه خیریه خواهید داشت.
با استفاده از نرم افزار صندوق صدقات سرو قادر به تشکیل یک بانک اطلاعاتی کامل از انواع صندوق های تحویلی، امین صندوق و ... خواهید بود.
 یکی از هزاران ابزار نرم افزار صندوق صدقات سرو این است که قادر خواهید بود تا طی برنامه ایی تعیین شده که به نرم افزار صندوق صدقات سرو می دهید تاریخی را تعیین نمایید که در زمان مقرر به شما اعلام نماید می بایست صندوق های فلان خیابان جمع اوری گردند و چنانچه لازم باشد این فرم ها را در تاریخ سررسید از طریق نرم افزار صنوق صدقات سرو چاپ نموده و به مسئول مربوطه تحویل نمایید.
در داشبورد مدیریتی نرم افزار صندوق صدقات سرو بطور کامل امکان مشاهده تعداد صندوق های صدقاتی که در بین خیرین پخش شده، صندوق های نیاز به تعمیر، صندوق های نو و غیره را خواهید داشت بطور کلی این امکان را دارید تا با یک کلیک در کسری از ثانیه اطلاعاتی کامل از صندوق های صدقات سطح شهر را به دست آورید.
بطور کلی می توان گفت نرم افزار صندوق صدقات سرو کامل و جامع ترین نرم افزار در سطح کشور به منظور مدیریت مکانیزه صندوق های صدقات موسسات خیریه سراسر کشور می باشد.
شما با خرید نرم افزار هوشمند صندوق صدقات سرو شما از یک سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان برخوردار خواهید بود علاوه بر آنکه نصب این نرم افزار فوق حرفه ایی در سراسر کشور بطور رایگان از جانب کارشناسان ما انجام خواهد شد.
برای خرید نرم افزار صندوق صدقات سرو همین الان می توانید با شماره 09228022047 یا 09136328181 تماس بگیرید.