نمایش آمار قولنامه ها در نرم افزار چاپ قولنامه نمایشگاه اتومبیل

خلاصه
1399/12/20

در نرم افزار چاپ قولنامه نمایشگاه اتومبیل ابزاری به نام داشبورد قرار داده شده است که در آن شما می توانید کلیه اطلاعات آماری نرم افزار را مانند قولنامه های در حال انجام

نمایش آمار قولنامه ها در نرم افزار چاپ قولنامه نمایشگاه اتومبیل
در نرم افزار چاپ قولنامه نمایشگاه اتومبیل ابزاری به نام داشبورد قرار داده شده است که در آن شما می توانید کلیه اطلاعات آماری نرم افزار را مانند قولنامه های در حال انجام، قولنامه های انجام شده، قولنامه های بایگانی شده و غیره را مشاهده نمایید.

بخش آمارگیری در نرم افزارها و از جمله نرم افزار پرینت قولنامه نمایشگاه اتومبیل سرو این امکان را به شما میدهد تا بتوانید وضعیت نمایشگاه خود را بدانید و بدانید تاکنون چه قولنامه هایی ثبت کرده و چه قولنامه هایی در مراحل انجام می باشند.

در این آموزش از سری آموزش های چاپ قولنامه نمایشگاه اتومبیل سرو می خواهیم به شما آموزش نمایش اطلاعات آماری نرم افزار را آموزش دهیم و از همین رو ادامه این آموزش را دنبال نمایید.

آموزش نمایش اطلاعات آماری برنامه چاپ قولنامه نمایشگاه اتومبیل
برای این که بتوانید اطلاعات آماری از جمله آمار قولنامه های ثبت شده در نرم افزار چاپ قولنامه نمایشگاه اتومبیل سرو را مشاهده نمایید وقتی که برنامه را اجرا نمودند در قسمت پایین منو و در بخش بالایی نرم افزار روی کلمه داشبورد کلیک کنید.

 وقتی که این کار را انجام می دهید یک منو برای شما نشان داده می شود که کلیه اطلاعات قولنامه ها از جمله قولنامه های انجام شده قولنامه های بایگانی شده و غیره را میتوانید مشاهده نمایید. جهت بستن این بخش تنها کافی است موس را بیرون از پنجره داشبورد قرار دهید



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :