نحوه تعیین و تغییر نوع فایل در فرم ثبت تقاضای نرم افزار مشاور املاک سرو

خلاصه
1399/12/01

هنگامی که فردی به منظور خرید، رهن یا اجاره به شما مراجعه می نماید ممکن است تقاضا راجع به انجام معامله نسبت به هر ملک اعم از ویلایی، زمین، آپارتمان داشته باشد

نحوه تعیین و تغییر نوع فایل در فرم ثبت تقاضای نرم افزار مشاور املاک سرو
 هنگامی که فردی به منظور خرید، رهن یا اجاره به شما مراجعه می نماید ممکن است تقاضا راجع به انجام معامله نسبت به هر ملک اعم از ویلایی، زمین، آپارتمان و ... داشته باشد، در نرم افزار مشاور املاک سرو گزینه ایی برای شما ایجاد شده است که از آن طریق می توانید درخواست متقاضی مبنی بر نوع ملک و اینکه چه ملکی از شما بخواهد را حتی بدون تایپ انتخاب نمایید که موجب سرعت در پیشرفت شما خواهد شد، به منظور تعیین یا تغییر نوع فایل مورد تقاضا در نرم افزار مشاور املاک سرو پس از اجرای نرم افزار مشاور املاک سرو گزینه ثبت تقاضا را انتخاب نمایید تا صفحه ثبت سریع تقاضا در نرم افزار مشاور املاک سرو به شما نمایش داده شود.
صفحه ثبت تقاضا در نرم افزار مشاور املاک سرو ابزارهای کاربردی متعددی داشته که هر کدام آنها به منظور تعیین خصوصیاتی از یک ملک برای شما کاربرد خواهد داشت.
در اینجا نحوه تعیین نوع ملک در صفحه ثبت سریع تقاضا توضیح داده میشود. تعیین نوع ملک در فرم ثبت تقاضای نرم افزار مشاور املاک سرو موضوعی است که با انجام دو کلیک ساده صورت میگیرد، لذا هنگامی که به فرم ثبت سریع تقاضا در نرم افزار مشاور املاک سرو وارد می شوید در سمت راست این فرم گزینه ایی تحت عنوان نوع را مشاهده خواهید کرد. در کنار کادر این گزینه دکمه ایی با یک علامت مثلث رو به پایین مشاهده مینمایید با کلیک بر روی این دکمه لیست کاملی از انواع فایل هایی که یک مشتری می تواند تقاضا دهد به شما نمایش داده می شود. با انتخاب هر کدام این فایل ها تقاضا بنا بر آنچه مورد خواست مشتری باشد در نرم افزار مشاور املاک سرو به ثبت می رسد.
 نرم افزار مشاور املاک سرو با توجه به کاربرد و امکانات متعددی که موجب تسریع در انجام فعالیت های روزانه شما در خصوص مکانیزه شدن مدیریت شما می گردد قدرتمند ترین نرم افزار تخصصی مشاوران املاک سراسر کشور میباشد.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید نرم افزار مشاور املاک سرو با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :