درج توضیح در فرم ثبت تقاضای نرم افزار مشاور املاک سرو

خلاصه
1399/11/28

هنگام ثبت تقاضای یک ملک خاص ممکن است درج توضیحاتی نیز راجع به خواست آن مشتری لازم باشد به این سبب در فرم ثبت تقاضای نرم افزار مشاور املاک سرو

درج توضیح در فرم ثبت تقاضای نرم افزار مشاور املاک سرو
هنگام ثبت تقاضای یک ملک خاص ممکن است درج توضیحاتی نیز راجع به خواست آن مشتری لازم باشد به این سبب در فرم ثبت تقاضای نرم افزار مشاور املاک سرو علاوه بر داشتن لیست کاملی از امکانات متناسب با آن ملک و ابزارهایی مانند تطبیق گیری و رزرو و ... به شما امکان درج توضیح نیز می دهد تا فرمی کامل و جامع نسبت به هر آنچه مورد تقاضای مراجعه کننده و مشتری شما هست در نرم افزار مشاور املاک سرو ثبت گردد چرا که داشتن اطلاعات کامل و کافی است که موجب ارائه بهترین پیشنهاد به مشتری و منتج به نتیجه انعقاد یک بیع می گردد.
به منظور درج یادداشت در فرم ثبت تقاضای نرم افزار مشاور املاک سرو می بایست پس از نصب و اجرای نرم افزار مشاور املاک سرو  و در هنگام تکمیل فرم ثبت تقاضا از بالای صفحه ثبت سریع تقاضا گزینه یادداشت را انتخاب نمایید، در این قسمت می توانید هر آنچه که بعنوان توضیح و یادداشت در خصوص تقاضای مشتری شما لازم باشد را درج نمایید تا بهترین ملک ممکن را به آن فرد معرفی نمایید.
نرم افزار مشاور املاک سرو، جامع ترین نرم افزار ثبت فایلینگ در سطح کشور میباشد برای خرید نرم افزار جامع مشاور املاک سرو از طریق تماس با مهندس داودی 09228022047 اقدام نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :