نمایش آمار املاک ثبت شده در نرم افزار املاک سرو

خلاصه
1399/12/19

گاهی اوقات نیاز است تا اطلاعات کارهای خود را در نرم افزار مشاور املاک سرو مشاهده نمایید برای مثال می‌خواهید تعداد املاک ثبت شده تعداد املاکی که امروز ثبت شده اند

نمایش آمار املاک ثبت شده در نرم افزار املاک سرو
گاهی اوقات نیاز است تا اطلاعات کارهای خود را در نرم افزار مشاور املاک سرو مشاهده نمایید برای مثال می‌خواهید تعداد املاک ثبت شده تعداد املاکی که امروز ثبت شده اند تعداد املاک سررسید شده و غیره را مشاهده نمایید این قابلیت در نرم افزار مشاور املاک قرار داده شده است که شما می توانید آن را به راحتی انجام دهید در این آموزش می خواهیم به شما نحوه مشاهده آمار در نرم افزار مشاور املاک را آموزش دهیم پس ادامه این آموزش را دنبال کنید.

آموزش مشاهده آمار املاک ثبت شده در نرم افزار املاک سرو
برای این کار کافی است ابتدا نرم افزار را اجرا نمایید تا نرم افزار مشاور املاک سرو برای شما نشان داده شود سپس در قسمت زیر منوی اصلی نرم افزار از قسمت بالا روی کلمه داشبورد کلیک کنید تا فرم داشبورد برای شما نشان داده شود.

 در قسمت داشبورد میتوانید تمامی آمارهای نرم افزار مشاور املاک از جمله آمار تقاضا ها و املاک سپرده شده و غیره را مشاهده نمایید.

 ابزار داشبورد در نرم افزار مشاور املاک می تواند امکانات زیادی را در اختیار شما قرار دهد که یکی از مهمترین بخش‌های آن نمایش آمار مدیریتی مشاور املاک می باشد.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :