تغییر متن پیامک ثبت تقاضا در نرم افزار مشاور املاک سرو

خلاصه
1399/12/15

در نرم افزار مشاور املاک سرو امکانی جهت تغییر متن وجود دارد به این صورت که وقتی که یک تقاضا یا درخواست مشتری در نرم افزار ثبت میشود

تغییر متن پیامک ثبت تقاضا در نرم افزار مشاور املاک سرو
در نرم افزار مشاور املاک سرو امکانی جهت تغییر متن وجود دارد به این صورت که وقتی که یک تقاضا یا درخواست مشتری در نرم افزار املاک سرو ثبت میشود یک پیامک ثبت به کاربر اطلاع رسانی می شود از همین رو در این آموزش می خواهیم به شما نحوه تغییر متن ثبت تقاضا را آموزش دهیم پس ادامه این آموزش را دنبال نمایید.

آموزش تغییر متن پیامک ثبت تقاضا در نرم افزار املاک سرو
اگر می خواهید متن پیش فرض پیامک ثبت تقاضا را در نرم افزار جامع مشاورین املاک سرو تغییر دهید باید این کارها را انجام دهید.

ابتدا نرم افزار را اجرا نموده و سپس از منوی تنظیمات گزینه تنظیمات را کلیک نمایید پس از این کار از برگهای بالا روی برگه پیامک کلیک کنید سپس روی گزینه تغییر متن پیامک کلیک کنید تا فرم تغییر پیامک های پیش فرض به شما نشان داده شود حالا باید در قسمت تغییر متن پیامک ثبت تقاضا متن پیش فرض را تغییر داده و سپس روی دکمه ذخیره کلیک کنید توجه داشته باشید.

 اگر که متن پیامک را تغییر دادید و از کار خود پشیمان شده اید می توانید روی دکمه پیش فرض کلیک کنید تا متن پیامک پیش فرض در قسمت مربوطه ذخیره شود.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :