چگونه بتوانیم لیست بیشترین طلبکاران را مشاهده کنیم

خلاصه
1401/04/22

به عنوان مثال چنانچه شما بتوانید تنها با زدن یک دکمه امکان نمایش و مشاهده ده نفر با بیشترین طلب یا بدهی را داشته باشید، قادر خواهید بود تا نسبت به آن ۱۰ نفر و به نسبت طلبکار و

چگونه بتوانیم لیست بیشترین طلبکاران را مشاهده کنیم
کسب اطلاعات جامع و کامل در خصوص فعالیت های هر کسب و کار در هر لحظه و در کمترین زمان ممکن همیشه موجب پیشرفت چشمگیر بوده است، به عنوان مثال چنانچه شما بتوانید تنها با زدن یک دکمه امکان نمایش و مشاهده ده نفر با بیشترین طلب یا بدهی را داشته باشید، قادر خواهید بود تا نسبت به آن ۱۰ نفر و به نسبت طلبکار و بدهکاری هر شخص مدیریت مناسب و سیاست بهترین را پیش بگیرید.
 پیش گرفتن سیاست دقیق در خصوص بدهکار و بستانکاران موجب درآمد و پیشرفت شما در هر کسب و کاری خواهد شد. اگر در حال حاضر نیز هنوز به روش سنتی نسبت به ثبت بدهکاران و بستانکاران کسب و کار خود اقدام می نمایید قطعاً با مشکلاتی مواجه خواهید شد چرا که امکان رصد و مشاهده دقیق هیچکدام است بدهکاران و طلبکاران را در زمان کم نخواهید داشت.
 اما با استفاده از نرم افزار دریافت پرداخت سرو شما به طور کامل از شیوه های سنتی جدا خواهید شد بدین سبب میتوانید با زدن چند دکمه ای بسیار ساده اقدام به مشاهده ده نفر یا بیشترین بدهکار و بستانکاران باشید و این مدیریت سبب پیشرفت چشمگیر شما در هر کسب و کاری خواهد شد.چرا که سرعت بسیار بالایی در هنگام آمارگیری خواهید داشت.
 به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار دریافت پرداخت سرو میتوانید با شماره مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید. نرم افزار دریافت پرداخت سرو نرم افزاری حرفه ای و به روز برای تمام کسب و کار هایی است که مراودات مالی با مشتریان بسیاری دارند.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :