کارنامه املاک خود را در چند ثانیه مشاهده نمایید

خلاصه
1401/04/19

نرم افزار املاک سرو ابزارهای متعددی به منظور تحلیل و جمع آوری داده های ثبت شده در خود را به شما ارائه می دهد، با توجه به هوشمندی نرم افزار املاک سرو چنانچه کاربر نسبت به ثبت ه

کارنامه املاک خود را در چند ثانیه مشاهده نمایید
مدیران موفق دفاتر یا دپارتمان های املاک در سراسر کشور آمارگیری از فعالیت های روزانه و یا حتی ساعتی را یکی از موثرترین راههای پیشرفت و کسب درآمد بیشتر در حوزه مشاور املاک می دانند، بدین سبب چنانچه راهکاری در اختیار داشته باشند که بتوانند نسبت به کسب آمار و تحلیل در هر لحظه در قالب یک کارنامه و انجام فعالیت‌های روزانه خود یا هر کدام از مشاوران در اختیار داشته باشند حداکثر بهره را از این تحلیل خواهند برد.
 حالا ما چگونه و با چه ابزاری قادر خواهیم بود تا آماری بسیار دقیق و مناسب از فعالیت های خود یا پرسنل و کارشناسان تحت نظارت خود را در اختیار داشته باشیم؟
 اگر مشاور املاک بتواند نسبت به ثبت فایل و تقاضا های روزانه اقدام نماید چگونه امکان تحلیل اطلاعات جمع آوری شده در هر بازه زمانی را داشته باشیم؟ اگر در جستجوی راهکاری به منظور جمع آوری اطلاعات و فعالیت های روزانه دفتر مشاور املاک یا مشاوران دفتر املاک در قالب یک کارنامه هستید نرم افزار املاک سرو به شما پیشنهاد می گردد.
 نرم افزار املاک سرو ابزارهای متعددی به منظور تحلیل و جمع آوری داده های ثبت شده در خود را به شما ارائه می دهد، با توجه به هوشمندی نرم افزار املاک سرو چنانچه کاربر نسبت به ثبت هر نوع فایل اعم از اجاره، رهن، خرید و فروش، مشارکت، پیش فروش یا تقاضاهای مشتریان را ثبت نمایند کاربر قادر خواهد بود تا با زدن تنها یک دکمه در داشبورد نرم افزار قدرتمند املاک سرو نسبت به مشاهده فعالیت های لحظه ای خود و کارشناسان دپارتمان های املاک اقدام نماید.
 بنابراین اگر در به دنبال پیشرفت در شغل دفتر املاک هستید به شما نرم افزار املاک سرو پیشنهاد می گردد، در نرم افزار املاک سرو امکان مشاهده کارنامه املاک تنها یکی از ابزار های متعدد و متنوع این نرم افزار قدرتمند است.
 به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار املاک سرو همین الان می توانید با شماره مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید. فعالسازی و نصب نرم افزار املاک سرو برای کاربران سراسر کشور از طریق کارشناسان شرکت مهندسی آبان رایان البرز به طور رایگان و در کمتر از ۵ دقیقه انجام خواهد شد.