آیا با گرفتن چندین بار سبد ارزاق ماهیانه مددجویان مشکل دارید

خلاصه
1401/04/19

بسیار پیش می‌آید که کارمندان موسسات خیریه در هنگام توزیع سبد ارزاق ماهیانه به مددجویان با مشکلاتی مواجه گردند، مشکلات اعم از اینکه ممکن است افرادی باشند که چندین مرتبه نسبت به

آیا با گرفتن چندین بار سبد ارزاق ماهیانه مددجویان مشکل دارید
بسیار پیش می‌آید که کارمندان موسسات خیریه در هنگام توزیع سبد ارزاق ماهیانه به مددجویان با مشکلاتی مواجه گردند، مشکلات اعم از اینکه ممکن است افرادی باشند که چندین مرتبه نسبت به دریافت سبد ارزاق ماهیانه از موسسه خیریه اقدام نمایند.
بدون تردید سیستم های سنتی و یا فعالیت های مرسوم موسسات خیریه قادر به مدیریت توزیع ارزاق ماهیانه به طور مناسب نخواهد بود، اگر در جستجوی راهکاری مناسب به منظور توزیع ارزاق ماهیانه در موسسه خیریه هستید و به منظور جلوگیری از اخذ چند باره سبد ارزاق ماهیانه از طرف برخی از مددجویان موسسه خیریه هستید به شما نرم‌افزار مدیریت خیریه سرو پیشنهاد می گردد.
 با استفاده از نرم افزار مدیریت خیریه سرو قادر به فایل بندی بسیار دقیق برای هر یک از مددجویان موسسه خیریه خواهد بود، هر خانواری که تحت پوشش موسسه خیریه شما باشد فعالیت های مرتبط با آن شخص به طور مناسب و دقیق در آن موسسه خیریه ثبت خواهد شد.
 در نرم افزار مدیریت خیریه سرو اقدام نسبت به هر مددجویان در فایل مخصوص به آن شخص ثبت خواهد شد بدین ترتیب هیچ فعالیتی نسبت به هر کدام از مددجویان با ثبت در نرم افزار مدیریت خیریه سرو از چشم شما باز نمی ماند و به سادگی از طریق نرم افزار مدیریت خیریه سرو قادر خواهید بود تا نسبت به توزیع ماهیانه به طوردقیق و بدون اینکه به شخصی چند بار ارزاق ماهیانه تعلق بگیرد نسبت به توزیع اقلام ماهیانه  اقدام نمایید.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار مدیریت خیریه سرو همین الان می توانید با شماره مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید تا از هزاران ابزار و امکانات مدرن و کاربردی نرم افزار مدیریت خیریه سرو مطلع گردید.