استعلام تحت پوشش بودن مددجو در موسسات خیریه دیگر با کد ملی

خلاصه
1401/04/21

یکی از موضوعات با اهمیت در زمینه تحت پوشش قرار گرفتن مددجویان در موسسات خیریه این است که مدیر یا کارمند جذب مددجویان بتواند مطلع شود که آیا یک مددجو در سایر موسسات خیریه نیز ت

استعلام تحت پوشش بودن مددجو در موسسات خیریه دیگر با کد ملی
همانگونه که پیشتر نیز گفته شد یکی از موضوعات با اهمیت در زمینه تحت پوشش قرار گرفتن مددجویان در موسسات خیریه این است که مدیر یا کارمند جذب مددجویان بتواند مطلع شود که آیا یک مددجو در سایر موسسات خیریه نیز تحت پوشش قرار دارد یا خیر، به نوعی این که چگونه با کد ملی یک فرد تشخیص دهیم آیا در موسسات خیریه دیگر نیز تحت پوشش قرار دارد یا خیر برای موسسات خیریه همیشه حائز اهمیت بوده است.
 و این موضوع که بتوانید از طریق کد ملی فرد و مددجو مطلع شوید که آیا تحت پوشش سایر موسسات خیریه قرار دارد یا خیر از طریق نرم افزار مدیریت خیریه سرو برای شما ممکن شده است.
 یکی از ابزار های نرم افزار مدیریت خیریه سرو امکان استعلام تحت پوشش قرار داشتن مددجویان از طریق کد ملی است، با استفاده از نرم افزار مدیریت خیریه سرو به سادگی قادر خواهید بود تا از طریق وارد نمودن کد ملی هر مددجو به شما اعلام شود که آیا آن شخص در موسسات خیریه دیگری نیز تحت پوشش قرار دارد یا خیر.
 به منظور امکان استعلام کد ملی تنها کافیست تا نرم افزار مدیریت خیریه سرو را تهیه و در موسسه خیریه خود به گیرید تا قادر باشید علاوه بر امکان استعلام کد ملی مددجویان جدید که بنا هست تحت پوشش موسسه شما قرار گیرند امکان استفاده از هزاران ابزار دیگر را نیز در اختیار داشته باشید.
 به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار خیریه سرو همین الان می توانید با شماره 09228022047 مهندس داودی تماس حاصل نمایید تا علاوه بر هزاران ابزار و امکانات پیشرفته و مدرن و بروز نرم افزار خیریه سرو از یک سال خدمات پس از فروش شامل پشتیبانی و بروزرسانی های رایگان نیز بهره ببرید.