مفهوم جدول در ورد WORD
یک جدول، امکان سازماندهی اطلاعات را، در قالب ردیف و ستون، فراهم می کند. جدول ها را برای ستون های عددی، لیست ها و هر چیز دیگری نیاز به مربرگه ی سازی سطری
مفهوم جدول در ورد (WORD)
یک جدول، امکان سازماندهی اطلاعات را، در قالب ردیف و ستون،
فراهم می کند. جدول ها را برای ستون های عددی، لیست ها و هر چیز دیگری نیاز به
مربرگه ی سازی سطری و ستونی دارد، به کار ببرید.
اطلاعات جدول را در خانه های
مستطیلی که از تقاطع سطرها و ستون ها به وجود می آیند وارد کنید. هر خانه مستقل از
سایر خانه ها می باشد. تقریبا می توان هر تعدادی از سطرها و ستون ها را در جدول
قرار داد. همچنین می توان کنترل بیشتری را روی اندازه و قالب بندی هر خانه اعمال
کرد. یک خانه ی جدول را می توان شامل متن و گرافیک ها باشد. به جزء اینکه یک جدول
نمی تواند شامل جدول دیگری باشد.
برخی از محصولات شرکت مهندسی آبان رایان البرز
سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :
- رایانه و تلفن
- رایانه و تلفن2
- Dsl
- مودم های بافه
- ویژگی مهم نمایشگاه اتومبیلهای پرفروش
- راهکارهای یک نمایشگاه اتومبیل مدرن
- روش dialup
- انواع اتصالات اینترنتی
- اتصال بیسیمwireless
- مودم های خارجی external
- اتصال به روش dial up 3
- اتصال به روش dial up 2
- اتصال به روش dial up
- ماکرو چیست
- ساده ترین مدل مدیریت حافظه در سیستم عامل
- اصلاح فروش املاک چیست