روش dialup

خلاصه
1397/07/13

روش dialup : در این روش شما پس از خریدن یک کارت اینترنت با استفاده از مودم خود و گرفتن شمارهی تلفن dialبه اینترنت متصل میشوید

روش dialup :


در این روش شما پس از خریدن یک کارت اینترنت با استفاده از مودم خود و گرفتن شمارهی تلفن dialبه اینترنت متصل میشوید.شیوه ی dial upقدیمیترین و کم سرعت ترین نوع ارتباط با اینترنت میباشد. با توجه به نوع خطوط تلفن شهری و همچنین بسته به سرعت مودم,ممکن است سرعت انتقال داده متفاوت باشد.
شما با یک مودم با توجه به حد اکثر ظرفیت اسمی خطوط تلفن انالوگ که 33.6kbps میباشدحتی با یک مودم مناسب نیز میتواند با این سرعت انتال اطلاعات به اینترنت متصل شوید. از این رو سرعت اتصال شما به اینترنت در این روش ,حد اکثر 56کیلو بایت خواهد بود.
اینترنت پر سرعت:امروزه در اصطلاحو کاربرد عامیانه,اینترنت پر سرعت ویا به تعبیری همان اینترنت باند پهنbroadband) )را به عنوان اینترنتadsl میشناسند.در حقیقت dslیک شیوه ی موثر و در عین حال کم هزینه جهت اتصال به اینترنت است که از سرعت و کیفیت مطلوبی برخوردار است.انواع مختلفی از dsl موجود است که امکان اتصال به اینترنت را با سرعت ها وامکانات مختلفی به وجود میاورند.نوعی که عموما برای مصارف خانگی از ان استفاده میشود symmetric_dsla نا متقارن میباشد که در بهترین شرایط,عملا امکان گرفتن اطلاعات با سرعتی معادل با2mbpsو فرستادن اطلاعات با سرعتی حدود 256kbpsرا مهیا میسازد.