اتصال به روش dial up 2

خلاصه
1397/07/13

در پنجره ی بعدی,نام کاربریusername) )ورمز عبور password))موجود روی کارت اینترنت را با دقت تایپ نمائید. اعداد و حروف رمز به جهت مسائل امنیتی به صورت نقاط سیاه رنگ نشان داده میشوند

اتصال به روش dial up:2


در پنجره ی بعدی,نام کاربریusername) )ورمز عبور password))موجود روی کارت اینترنت را با دقت تایپ نمائید. اعداد و حروف رمز به جهت مسائل امنیتی به صورت نقاط سیاه رنگ نشان داده میشوند.درنهایت روی finishکلیک نمایید.
تمام کسانی که از رایانه ی شما استفاده میکنند میتوانند با همین connection))که شما ساخته اید به اینترنت متصل شوند.در صورت تیک کردن گزینه ی پایینی ,connection)) ای که میسازید به صورت به صورت connection))|َِ ،پیش فزض در میاید.به این مفهوم که در صورت وجود چند connection دیگر,هنگامی که سیستم بخواهد در مواقعی به صورت خود کار به اینترنت وصل شود از connectionپیش فزض جهت اتصال به اینترنت استفاده خواهد کرد.
در پنجره ی network connection))سه connection)) وجود دارد. علامت تیک, در کنار connectionای که با نام sepanta ساختیم نشان دهنده ی پیش فزض بودن ان میباشد.حال برای اتصال به اینترنت کافیست روی connection ))مورد نظر دو بار کلیک کنید تا پنجرهی شکل زیر ظاهر شود.
پنجره ی connectionرا می توانید بدون مراجعه به پنجرهی network connection)) واز طریق منوی startاستفاده کرد.اخرین قدم برای اتصال به شبکه اینترنت,عمل شماره گیری است. برای این کار کافیست در پنجرهی connect ion))روی گزینه ی dialکلیک کنید.
در پنجره ی اتصال,امکان تغییر نام کاربری و رمزی
که از قبل وارد کردهاید, وجود دارد.همچنین با انتخاب گزینه ی save this,نام کاربری ورمز وارد شده برای استفاده های بعدی ذخیره خواهند شد. با انتخاب me only)), این رمز برای استفاده ی شما وبا انتخاب any oneرمز موجود برای تمام uaerهای سیستم رایانه ی شما در دسترس خواهد بود.
پس از فشردن گزینه ی dialبه ترتیب انجام عملیات برقراری اتصال,پنجره هائی با تفاسیر زیر ظاهر خواهد بود.
1.سیستم در حال شماره گیری است. 2.سیستم در حال بررسی صحت نام کاربردی و رمز وارد شده است. ممکن است این مرحله مقداری به طول انجامد.
3چنانچه نام کاربری و رمز وارد شده صحیح باشد,پیامی مبنی بر اتصال رایانه ی شما به شبکه ی اینترنت صادر میشود.
 
شرکت مهندسی آبان رایان البرز