اتصال به روش dial up 3

خلاصه
1397/07/13

اتصال به روش dial up:3پس از اتصال به اینترنت ,در گوشه ی پایین و سمت راست desktop))شما ,ایکونی به شکل دو تا نمایشگر ظاهر خواهد شد.

اتصال به روش dial up:3


پس از اتصال به اینترنت ,در گوشه ی پایین و سمت راست desktop))شما ,ایکونی به شکل دو تا  نمایشگر ظاهر خواهد شد. تا هنگامی که شما به اینترنت متصل هستید, آیکون شکل فوق وجود خواهد داشت. خاموش و روشن شدن این ایکن به معنای تبادل داده با شبکه ی اینترنت میباشد.
با کلیک روی این آیکون ,پنجره ی وضعیت status))پنجره ی نشان دهنده ی وضعیت شما با اینتر نت گشوده شده که اطلاعاتی هم چون مدت زمان برقراری ارتباط ,حجم اطلاعات فرستاده شده و دریافت شده در ان قابل مشاهده است.چنانچه بخواهید میتوانید به ارتباط خود با شبکه پایان دهید ,کافیست در این پنجره روی گزینه ی disconnect)) کلیک نمایید.
همیشه قبل از اقدام به شماره گیری ,از نصب صحیح مودم, روشن بودن مودم واتصال خط تلفن به مودم,اطمینان حاصل کنید. ممکن است پس از گرفتن شماره , با پیامهای نظیر پیامهای زیر روبرو شوید:
این پیامها به این معناست که سیستم قادر به گرفتن شماره نیست برای رفع مشکل,از نصب صحیح مودم ,روشن بودن آن,خط اتصال تلفن و........مطمئن شوید.
چنانچه نام کاربری ورمز را اشتباه وارد کرده باشید این پیام را مشاهده خواهید نمود. برای رفع این مشکل,یک بار دیگر در پنجره ی اتصال,نام کاربری و رمز را با دقت وارد کنید و سپس مجددا شماره گیری کنیداگر دوباره با همین پیام روبرو شدید واز نام کاربری و رمز خود مطمئن هستید ,احتمالا اعتبار کارت اینترنت شما به پایان رسیده است. این پیام ,یا اصطلا حا خطای 691, است.
واین پیام نگران کننده نیست ولی کمی زمان شمارا صرف میکند,در هنگام اشغال بودن خط ظاهر شده ودر صورت آزاد شدن خط اتصال شبکه,به اینترنت متصل خواهید شد.
در هر کدام از پیام های فوق ,چنانچه روی گزینه ی cancel)),کلیک کنید,عملیات متوقف میشود.چنانچه روی گزینه ی redial,کلیک کنید,شمازره گیری تکرار میشود. اگر کاری انجام ندهید.با به پایان رسیدن زمانی که در تنظیمات تعیین کرده اید,شماره گیری تکرار خواهد شد. این عملیات تکرار به تعدادی که شما قادر به تنظیم ان خواهید بود,ادامه می یابد.
ایجاد اتصال اینترنتیconection))در سیستم عامل xp
برای اتصال به اینترنت به روشdial upاحتیاج به گرفتن شماره تلفن شرکت اینترنتی که به شما سرویس میدهد ,داریم.
منظور از اتصال اینترنت یا همان connection,همان پنجرهای هست که شما در ان پنجره نام کاربری ورمز کارت درج شده روی کارت اینترنت را وارد نموده و اقدام به شماره گیری مینمایند.