شرکت اتومبیل سازی هیوندای موتور

خلاصه
1397/07/27

اولین خشت شرکت هیوندا در سال 1946 میلادی برابر با سال 1325 هجری شمسی توسط چانگ جویانگ به منظور ساخت و ساز، فولادسازی، کشتی سازی، خدمات پشتیبانی،

شرکت اتومبیل سازی هیوندای موتور


اولین خشت شرکت هیوندا در سال 1946 میلادی برابر با سال 1325 هجری شمسی توسط چانگ جویانگ به منظور ساخت و ساز، فولادسازی، کشتی سازی، خدمات پشتیبانی، تجارت، الکترونیک و خدمات مالی تاسیس شد. شرکت اتومبیل سازی هیوندای موتور به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت هیوندای در سال 1967 میلادی برابر با سال 1346 هجری شمسی توسط چانگ جو یانگ در کشور کره جنوبی به منظور ساخت خودرو، خودروهای لوکس، وسیله نقلیه تجاری و موتور درون ساز تاسیس شد. این شرکت اتومبیل سازی یک شرکت واقع در کره جنوبی است که در محدوده جهانی به کار فروش اتومبیل می پردازد. بطور کلی می توان گفت شرکت اتومبیل سازی هیوندای موتور یک شرکت اتومبیل سازی و تابعه از شرکت هیوندای می باشد. نخستین اتومبیل شرکت اتومبیل سازی هیوندای موتور با نام فورد کورتینا بود که با مشارکت شرکت فورد مونتاژ می شد.
از خودروهای سواری می توان اتومبیل هیوندای ساناتا، هیوندای اکسنت، هیوندای آزرا، هیوندای آی20، هیوندای آی30، هیوندای آی40 ، هیوندای ولاستر و... را نام برد. از اتومبیل های لوکس می توان اتومبیل هیوندای سنتنیال، هیوندای جنسیس، هیوندای جنسیس کوپه و... را نام برد. از خودروهای شاسی بلند می توان اتومبیل هیوندای وارکروز، هیوندای سانتافه، هیوندای توسان، هیوندای اچ 1 و... را نام برد. 

دانلود و خرید نرم افزار اتوگالری سرو