شرکت اتومبیل سازی سوزوکی

خلاصه
1397/07/27

شرکت اتومبیل سازی سوزوکی.شرکت اتومبیل سازی سوزوکی که به انگلیسی Suzuki نوشته می شود.

شرکت اتومبیل سازی سوزوکی


شرکت اتومبیل سازی سوزوکی که به انگلیسی Suzuki نوشته می شود در سال 1909 میلادی برابر با سال 1288 خورشیدی توسط میشیو سوزوکی در شهر هاماماتسو کشور ژاپن به منظور ساخت خودروهای چهارچرخ محرک، اتومبیل های همه جارو، موتورسیکلت، ویلچر و گستره وسیعی از موتورهای درون ساز تاسیس شد.
هم اکنون بزرگترین سهام دار شرکت اتومبیل سازی سوزوکی، شرکت اتومبیل سازی گروه فولکس واگن می باشد. از شرکت های اتومبیل سازی وابسته به  شرکت خودروسازی می توان شرکت اتومبیل سازی  ماروتی سوزوکی را می توان نام برد. موسس شرکت اتومبیل سازی سوزوکی یعنی میشیو سوزوکی ابتدا به کار تولید منسوجات بافتنی برای صنایع ابریشم می پرداخت. موسس شرکت اتومبیل سازی سوزوکی یا همان میشیو سوزکی خودروهای خوبی را قبل از جنگ جهانی دوم تولید می کرد و در این زمینه رو به رشد بود و پس از جنگ جهانی دوم به دلیل اینکه دولت ژاپن اتومبیل های کوچک شهری را غیرضروری دانست پروژه میشیو سوزکی(موسس شرکت اتومبیل سازی سوزوکی) شکست خورد و دوباره میشیو سوزوکی به صنعت نساجی برگشت. پس از برگشت دوباره در این صنعت شکست خورد و دوباره سوزکی به صنعت خودروسازی روی آورد.
از اتومبیل های تولید این شکرت می توان سوزوکی آلتو، سوزکی آلتو لاپین، سوزوکی پالت، سوزکی واگن آر، سوزکی سولیو، سوزکی اسپلش، سوزوکی سوبیفت، سوزوکی کیزاشی، سوطوکی ایوری، سوزوکی لندری، سوزوکی کری و... را نام برد.
 
خرید نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو