شرکت اتومبیل سازی لندرور

خلاصه
1397/07/27

شرکت اتومبیل سازی لندرور که به صورت انگلیسی به land rover نوشته می شود در سال 1948 میلادی برابر سال 1327 هجری شمسی در کشور بریتانیا به منظور ساخت و تولید خودرو توسط شخصی بنام موریس قردیناند ویلکس تاسیس شد.

شرکت اتومبیل سازی لندرور


شرکت اتومبیل سازی لندرور که به صورت انگلیسی به land rover نوشته می شود در سال 1948 میلادی برابر سال 1327 هجری شمسی در کشور بریتانیا  به منظور ساخت و تولید خودرو توسط شخصی بنام موریس قردیناند ویلکس تاسیس شد. شرکت اتومبیل سازی لندرور  یک شرکت تولید کننده اتومبیل است.  اولین اتومبیل لندور تولیدی شرکت لندرور سری 1 نامگذاری که آقای موریس فریدناندویلکس در مرزرعه شخصی اش در تعطیلات تابستانه با استفاده از شاسی و اکسل خودروی ویلیس ام بی که متعلق به شرکت آمریکایی جیپ بود آن را ساخت.
این شرکت خودروسازی در زمان جنگ اتومبیل های موریس را می ساخت. امروزه لندرور دیفندر به منظور یک اتومبیل حمل و نقل نظامی و حمل سرباز و خودروی فرمانده ای استفاده می شود. خودروهای لوکس شرکت اتومبیل سازی لندرور با نام تجاری رنجرور تولید می گردند.  از جمله اتومبیل های نمونه می توان اتومبیل لندرور دیفندر ال ایکس وی و رنجرور تیونینگ  و لندرور دیسکاوری نام برد.

برای دانلود و خرید نرم افزار نمایشگاه ماشین سرو کلیک کنید