افزودن نوع سازه در نرم افزار فایلینگ مشاورین املاک سرو

خلاصه
1397/07/25

من از برنامه مدیریت فایل املاک سرو استفاده می کنم، در برخی از فرم های کاربردی و بازشده نرم افزار سرو همانند فرم ثبت ملک و ثبت تقاضا فایلینگ مشاور املاک سرو یک نوع لیست کشویی بن

افزودن نوع سازه در نرم افزار فایلینگ مشاورین املاک سرو
سوال کاربر نرم افزار مشاور املاک سرو
من از برنامه مدیریت فایل املاک سرو استفاده می کنم، در برخی از فرم های کاربردی و بازشده نرم افزار سرو همانند فرم ثبت ملک و ثبت تقاضا فایلینگ مشاور املاک سرو یک نوع لیست کشویی بنام «نوع سازه» وجود دارد که با عناوینی همچون فلزی، بتنی، آجری و غیره پر شده هست،  چگونه می توانم بعضی دیگر از انواع نوع سازه را به این لیست های کشویی اضافه نمایم و این لیست را برای خودم شخصی سازی کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.


پاسخ پشتیبان نرم افزار مشاور املاک سرو


برای اینکار تغییراتی ایجاد دهید پس از اینکه نرم افزار کامپیوتر جامع فایلینگ املاک سرو را اجرا نمودید(با دوبار کلیک روی آیکون آن)، از منوی بالای برنامه «تنظیمات» گزینه «تنظیمات» را کلیک نمایید و سپس به سربرگ یا تب «افزودنی ها» رفته،سپس در این فرم روی گزینه «نوع سازه» یک مرتبه کلیک نموده تا فرم مربوط به افزودن نوع سازه  ظاهر شود، پس از اینکار در قسمت عنوان این فرم، نوع سازه که قصد دارید اضافه شود را وارد نموده و روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید. به هر تعداد که بخواهید می توانید به این لیست اضافه کنید. پس از اینکار در تمامی لیست فرم ها نوع سازه تغییر خواهید یافت.

دانلود نرم افزار فایلینگ مشاور املاک