ارتقای نرم افزاری قسمت اول سیستم عامل

خلاصه
1397/07/22

هنگامی که قصد ارتقای سیستم عامل خود را دارید ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که درایوهای سیستم عامل جدید برای قطعات شما وجود دارند. با این حال زیاد هم نگران نباشید؛

ارتقای نرم افزاری


قسمت اول : سیستم عامل
هنگامی که قصد ارتقای سیستم عامل خود را دارید ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که درایوهای سیستم عامل جدید برای قطعات شما وجود دارند. با این حال زیاد هم نگران نباشید؛ مخصوصاً اگر روی سیستم خود ویندوز 7 دارید و قصد ارتقای آن به ویندوز 8 را داشته باشید، که در این صورت بعید است با مشکل خاصی روبه رو شوید. از طرف دیگر تلاش کنید به جای چند سیستم عامل  روی یک سیستم عامل متمرکز شوید.
داشتن چند سیستم عامل شاید در وهله اول شاید جالب، خوش آیند و کاربردی به نظر بیاید. اما در عمل مقدار قابل توجهی از حافظه ی شما را اشغال می کند. اگر بعد از مدتی از ارتقای سیستم عامل خود، از ظاهر یا تجربه اولیه ای که پس از کار کردن با سیستم به دست آورده اید متوجه شدید که مورد مقبول و پذیرش شما نیست توصیه می شود که بلافاصله آن را تغییر نداده و برای مدتی صبر کرده و به کار کردن با آن ادامه دهید چون در بیشتر موارد افراد به دلیل تغیر کردن محیط سیستم خود حس ناخوش آیندی دارند که با  گذشت مدت کوتاهی نظر آن ها تغییر خواهد کرد و  محیط جدید برای شما لذت خواهد شد.
به طور مثال خیلی از  افراد پس از ارتقای ویندوز 7 به 8 پس از مدت کوتاهی به دنبال چگونگی برگشتن از ویندوز 8 به 7 هستند، چون با سیستم عامل جدید کنار نیامده اند اما مایکروسافت نسخه اصلاح شده ای از این ویندوز را تحت عنوان 1/8 عرضه کرده است که بسیاری از ایرادات و نواقص نسخه قبلی را ندارد.
توجه داشته باشید که ارتقا سیستم عامل یک ریسک نیست پس از این بابت نگران نباشید چون شما قادر خواهید بود هر زمانی که بخواهید به دلایل مختلف از جمله کنار نیامدن با ویندوز جدید و  غیره می توانید شرایط کنونی را با صرف اندکی وقت به حالت قبلی برگردانید.
با همه این ها نباید فراموش کرد همیشه مقداری تنوع در زندگی بد نیست حتی اگر این تنوع به بهای تغییر عادات کامپیوتری شما باشد!!!