چگونه رایگان و بدون محدودیت در نیازمندی ها آگهی درج نماییم

خلاصه
1400/06/22

با توجه به گستردگی و فراگیری استفاده از اینترنت در هر زمینه ایی، انجام تبلیغات و انشار آگهی های فایل های ثبت شده مشاورین املاک در فضای مجازی موجب می گردد تا هر فردی امکان مشاه

چگونه رایگان و بدون محدودیت در نیازمندی ها آگهی درج نماییم
 با توجه به گستردگی و فراگیری استفاده از اینترنت در هر زمینه ایی، انجام تبلیغات و انشار آگهی های فایل های ثبت شده مشاورین املاک در فضای مجازی موجب می گردد تا هر فردی امکان مشاهده فایل های معرفی شده شما را داشته باشد و به منظور انعقاد قرارداد و عقد بیع آن ملک به دفتر املاک شما مراجعه نماید. ممکن است بگویید ثبت آگهی در نیازمندی های آنلاین اولا محدود است و ثانیا هزینه هایی را برای دفتر املاک ما به همراه دارد و به این سبب کلا از ثبت آگهی در اینترنت منصرف شوید.
 در نرم افزار مشاوراملاک سرو که بعنوان کاملترین نرم افزار تخصصی و ویژه دفاتر املاک در سراسر کشور به دفاتر املاک خدمات ارائه می دهد ابزاری در اختیار شما قرار می گیرد که به سبب آن قادر خواهید بود فقط با چند کلیک ساده و بدون نیاز به هیچ گونه تایپی آگهی و تبلیغات خود را در اینترنت ثبت و منتشر نمایید.
 در نرم افزار املاک سرو هزاران ابزار در اختیار شما قرار می گیرد که با استفاده از هرکدام آنها قادر خواهید بود بیشترین و موثرترین فعالیت ها به منظور کسب حداکثر درآمد را داشته باشید.
درج و ثبت تبلیغات رایگان در نرم افزار املاک سرو به سادگی چند کلیک در اختیار شما قرار می گیرد، فقط کافی است تا بخواهید تبلیغاتی راجع به یک ملک در نیازمندیهای نت موج منتشر نمایید.
برای خرید نرم افزار املاک سرو همین الان می توانید با شماره 09228022047 یا 09136328181 تماس بگیرید و نرم افزار املاک سرو را سفارش دهید تا در هر لحظه قادر باشید به هر تعداد آگهی و تبلیغات فایل های سپرده شده به دفتر املاک خود را بدون محدودیت تعدادی و همچنین بطور کاملا رایگان و بدون نیاز به هرگونه تایپ در نیازمندی های آنلاین نت موج درج نمایید تا در سراسر کشور به نمایش گذاشته شود.