نحوه تغییر کاربر در نرم افزار مشاور املاک سرو

خلاصه
1400/02/10

نحوه تغییر کاربر در نرم افزار مشاور املاک سرو تعیین نمودن هر تعداد کاربر در نرم افزار مشاور املاک سرو به منظور استفاده از نرم افزار مشاور املاک سرو یکی از هزاران ابزار کاربردی این نرم افزار به شما می آید

نحوه تغییر کاربر در نرم افزار مشاور املاک سرو
تعیین نمودن هر تعداد کاربر در نرم افزار مشاور املاک سرو به منظور استفاده از نرم افزار مشاور املاک سرو یکی از هزاران ابزار کاربردی این نرم افزار به شما می آید از مووضوعات مورد استفاده این ابزار کاربردی می توان به استفاده کارشناسان مختلف املاک با حفظ حدود اختیار هر کدام است به این معنا که هر یک از مشاوران املاک شما به چه میزان دسترسی به نرم افزار داشته باشند.
حال چنانچه شما اقدام به تعیین چندین نفر کارشناس در نرم افزار مشاور املاک سرو نموده باشید و قصد تغییر کاربر را در نرم افزار مشاور املاک سرو داشته باشید به دو روش می توانید این عمل را انجام دهید. برای اطلاع نسبت به روش تغییر کاربر در نرم افزار مشاور املاک سرو با مطالعه ادامه این مطلب همراه ما باشید.
چنانچه چندین نفر کاربر در نرم افزار مشاور املاک سرو تعیین نموده باشید تا هر کدام با حدود سطح اختیارات خاصی اجازه دسترسی به نرم افزار مشاور املاک سرو را داشته باشند به منظور تغییر کاربران از دو روش می توانید استفاده نمایید.
اول اینکه از نرم افزار مشاور املاک سرو خارج شوید و مجددا آنرا اجرا نمایید در چنین حالتی به منظور اجازه دسترسی هر کاربر به نرم افزار مشاور املاک سرو از آن کاربر، نام کاربری و رمز عبور می خواهد بنابراین کاربر جدید با ورود این دو گزینه اجازه استفاده از نرم افزار مشاور املاک سرو را به دست می آورد.
در حالت دیگر به منظور تغییر کاربر در نرم افزار مشاور املاک سرو بدون خروج از نرم افزار نیز قادر به تغییر کاربر خواهید بود و به این منظور می بایست روی گزینه تنظیمات نرم افزار مشاوراملاک سرو کلیک نمایید و سپس گزینه تغییر کاربر را انتخاب نمایید.
به این دو روش در نرم افزار مشاور املاک سرو قادر خواهید بود اقدام به تغییر کاربر نمایید.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و خرید نرم افزار مشاور املاک سرو از طریق  تماس با شماره مهندس داودی 09228022047 اقدام نمایید



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :