آموزش نصب نرم افزار پیشنیاز نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/08/08

گاهی وقتی یک نرم افزار را می خواهید نصب می کنید ابتدا باید بدانید چه نرم افزارهای دیگری پیشنیاز این نرم افزار هست. حتی برخی از بازی ها هم به همین صورت هستند دارای برخی از نیازم

مقدمه
گاهی وقتی یک نرم افزار را می خواهید نصب می کنید ابتدا باید بدانید چه نرم افزارهای دیگری پیشنیاز این نرم افزار هست. حتی برخی از بازی ها هم به همین صورت هستند دارای برخی از نیازمندی های نرم افزاری و سخت افزاری هستند و یا حتی فقط روی سیستم عامل خاصی قابل نصب هستند. این اطلاعات نیازمندی های نصب نرم افزارهای را شرکت های تولید کننده نرم افزار به هنگام خرید به شما اعلام می کنند. البته نرم افزارهایی که توسط شرکت های معتبر تولید می شوند به شما اعلام می شوند. اگر نرم افزارها را بصورت قانونی تهیه کنید در راهنماهای آن ها یکسری اطلاعات در مورد نیازمندی های نرم افزاری و سخت افزاری به شما داده می شود. که شما باید قبل از نصب آن نرم افزار، آن سخت افزارها و نرم افزارها را تهیه کنید. در این آموزش، نحوه نصب پیشنیاز نرم افزار خیریه سرو را به شما آموزش می دهیم.


برخی از اصلاحات این آموزش نصب نرم افزار
برخی از اصلاحات ذکر شده در این آموزش ممکن است ناآشنا یا تا به حالا به گوش شما نرسیده باشد، تمامی این اصلاحات را می توانید در مقاله «اصلاحات کامپیوتری هنگام نصب نرم افزار» مطالعه نمایید. اگر با برخی از اصلاحات هنگام نصب آشنا نیستید می توانید این مقاله را مطالعه نمایید و سپس ادامه این آموزش را مطالعه نمایید. اگر هم با نصب نرم افزار و این عبارات آشنایی دارید می توانید ادامه مطلب را دنبال کنید.


درباره پیش نیاز نرم افزاری نرم افزار خیریه رو
پیشنیاز نرم افزار خیریه سرو هنگام خرید درون سی دی یا فایل دانلودی  به شما داده می شود و شما نیاز به دانلود هیچ فایل جداگانه ای ندارید. این برنامه تحت عنوان پیشنیاز درون اتوران نرم افزار خیریه سرو قرار دارد و شما تنها با چند کلیک به آسانی می توانید آن را نصب کنید. در زیر بصورت تصویری آموزش نصب پیشنیاز نرم افزار خیریه را آموزش می دهیم.


آموزش نصب نرم افزار خیریه سرو

گام اول: اجرای اتوران نرم افزار خیریه سرو
در گام اول باید اتوران نرم افزار خیریه سرو را اجرا کنید. اتوران سی دی نرم افزار خیریه یا درون cd است یا در فایل فشرده ای که به شما داده شده است. برای همین یک فایل بنام autorun.exe وجود دارد که باید روی آن دوبار کلیک نمایید.

 

اتوران نرم افزار خیریه سرو

 

پس از اینکار یک فرم همانند تصویر بالا برای شما نشان داده می شود. این فرم اتوران برنامه خیریه سرو است که در آن چندین دکمه وجود دارد. به عبارت دیگر اولین صفحه بعد از اجرای اتوران همین صفحه می باشد.


دکمه پیشنیاز، برنامه ای است که باید قبل از نصب نرم افزار نصب شود. دکمه نصب برای نصب نرم افزار اصلی خیریه می باشد. همچنین فیلم آموزش نصب نرم افزار هم در این قسمت وجود دارد. اگر می خواهید بصورت تصویری مراحل گام به گام را دنبال کنید روی دکمه «آموزش کلیک کنید». اگر از ویندوز xp استفاده می کنید ابتدا فایل های winxp را نصب کنید. درکمه خروج هم برای خارج شدن از محیط اتوران می باشد.


نکته: اگر سی دی داشته باشید، پس از قراردادن سی دی درون کامپیوتر یک فرمی همانند بالا بصورت خودکار اجرا می شود.


گام دوم: نصب پیشنیاز نرم افزار خیریه سرو از داخل سی دی
در فرم اتوران بر روی دکمه «پیش نیاز» کلیک نمایید. (قسمت قرمز رنگ درون تصویر) پس از اینکار یک فرم همانند تصویر زیر برای شما نشان داده می شود.

کلیک روی دکمه نصب پیشنیاز نرم افزار

 

با کلیک روی دکمه پیشنیاز نوار پیشرفت سبز رنگی برای شما نشان داده می شود. صبر کنید تا این قسمت سبز رنگ کاملا تکمیل شود و فرمی همانند فرم زیر برای شما نشان داده شود.

 

پذیرفتن قوانین پیشنیاز خیریه سرو

 

در فرم بالا که توافق نامه نصب پیشنیاز نصب نرم افزار است دوکار را باید انجام دهید. یک  ابتدا باید تیک گزینه I have read  and accept the … را بزنید و سپس همانند تصویر زیر روی دکمه install کلیک نمایید.

 

کلیک روی دکمه نصب نرم افزار خیریه سرو

 

پس از اینکار روی دکمه install کلیک نمایید و صبر کنید تا مراحل نصب برنامه کامل شود.

 

مراحل پیشرفت پیشنیاز نرم افزار خیریه سرو 

 

تا زمانی که همانند تصویر بالا نوار سبز رنگ پیشرفت در حال پر شدن است صبر کنید. در این زمان به هیچ وجه کامپیوتر را خاموش یا ری استارت نکنید تا مشکلی هنگام نصب نرم افزار به وجود نیاید.
پس از پایان مراحل نصب نرم افزار پیشنیاز فرمی همانند زیر نشان داده می شود.

 

پایان نصب نرم افزار پیشنیاز خیریه سرو

اگر پیامی همانند فرم بالا نشان داده شد، یعنی اینکه برنامه پیشنیاز نرم افزار خیریه سرو با موفقیت بر روی سیستم شما نصب شده است.