چطور در نرم افزار خیریه سرو کار با بخش های مختلف را یاد بگیریم

خلاصه
1398/07/12

هنگامی که شما نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو را خریداری می کنید یک پنل مدیریت اعتبار پشتیبانی به شما داده می شود که بیشتر ابزارهای لازم در اختیار شما قرار داده می شود. پس از

مقدمه
در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو راه ها و روش های متنوعی برای آموزش وجود دارد که در این مطلب آموزشی به شما یادخواهیم داد.


چطور در نرم افزار خیریه سرو کار با بخش های مختلف را یاد بگیرم
روش اول: استفاده از پنل پشتیبانی
هنگامی که شما نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو را خریداری می کنید یک پنل مدیریت اعتبار پشتیبانی به شما داده می شود که بیشتر ابزارهای لازم در اختیار شما قرار داده می شود. پس از وارد شدن به این پنل می توانید انواع کتابچه های آموزشی،فیلم های آموزشی،آخرین فایل نصب و غیره را بصورت رایگان دانلود نموده و استفاده کنید.
روش دوم: استفاده از راهنماهای داخل نرم افزار
درون نرم افزار مدیریت خیریه سرو، در هر فرم یک سری راهنما نوشته شده است که کاربرد و نحوه کار با آن فرم را آموزش می دهد. این آموزش ها بصورت کوتاه درون همان فرم در سربرگ راهنما نوشته شده اند.
روش سوم: استفاده از راهنماهای متنی
در نرم افزار جامع مدیریت خیریه سرو، یک بانک اطلاعاتی از راهنماهای متنی بصورت پرسش و پاسخ قرار دارد که می توانید این راهنما را مطالعه نمایید. برای استفاده از این بخش در نرم افزار خیریه سرو از منوی بالا روی گزینه «امکانات» کلیک کنید و سپس روی گزینه «راهنما» و سپس گزینه راهنمای متنی را کلیک نمایید. تا فرم بانک اطلاعاتی راهنماهای نرم افزار خیریه در اختیار شما قرار داده  شود.
روش چهارم: استفاده از آموزش آنلاین
در نرم افزار جامع و کاربردی خیریه سرو که یک نرم افزار ویژه موسسات خیریه هست، یکسری آموزش های آنلاین وجود دارد که می توانید آنها را بصورت متن و تصویر مشاهده کنید. برای اینکار از منوی بالای نرم افزار روی گزینه «امکانات» و سپس روی گزینه «اینترنت» و سپس «آموزش های آنلاین» کلیک نمایید. پس از اینکار یک فرم برای شما نشان داده می شود که می توانید لیست آموزش های آنلاین نرم افزار خیریه سرو را مشاهده نمایید.