آموزش چاپ نامه در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/07/25

امروزه دیگر نامه های اداری اکثرا با استفاده از سیستم های رایانه ای و بصورت دیجیتال تحریر و چاپ می شود. نامه ها در محیط کامپیوتر نوشته شده و پس از بررسی کامل تنها با یک دستور آس

آموزش چاپ نامه در نرم افزار خیریه سرو
مقدمه
امروزه دیگر نامه های اداری اکثرا با استفاده از سیستم های رایانه ای و بصورت دیجیتال تحریر و چاپ می شود. نامه ها در محیط کامپیوتر نوشته شده و پس از بررسی کامل تنها با یک دستور آسان به چاپگر ارسال می شوند. کاربران می توانند آن چیزی را که در کامپیوترها مشاهده می کنند را به راحتی به دستگاه چاپگر ارسال کنند و دقیقا همان چیزی که در کامپیوتر می دیدند را بر روی کاغذ مشاهده نمایند.
در این سری از آموزش های نرم افزار جامع مدیریت خیریه سرو به آموزش چاپ یک نامه خواهیم پرداخت و کلیه مراحل چاپ نامه را بصورت گام به گام آموزش خواهیم داد.


آموزش چاپ نامه در محیط نرم افزار مدیریت خیریه سرو


ابتدا نرم افزار خیریه سرو را اجرا کنید و سپس از منوی «اتوماسیون» گزینه «دبیرخانه» و سپس گزینه «نامه های صادره» را کلیک نمایید. در این قسمت لیست نامه های صادره برای شما نشان داده می شود. جهت چاپ روی نامه ای که قصد چاپ آن را دارید یکبار کلیک نموده و سپس روی دکمه «چاپ» کلیک نمایید. صفحه ای برای انتخاب ابعاد کاغذ نشان داده می شود. پس از اینکه ابعاد کاغذ را انتخاب کردید روی دکمه تایید کلیک نمایید تا دستور چاپ صادر شود.
نکته: دقت داشته باشد که دستگاه چاپگر(پرینتر) شما به کامپیوتر و وصل بوده و درون مخزن آن کاغذ باشد.
نکته دوم: چاپ در دو مرحله انجام می شود، ابتدا می توانید پیشنمایش چاپ را مشاهده نموده و در آخر اگر نامه مدرنظر شما بود، دستور چاپ را صادر نمایید.
نکته سوم: اگر می خواهید نامه در سربرگ از قبل چاپ شده شما، قرار گیرد، باید قالب نامه را حذف کنید و همچنین اگر می خواهید می توانید یک سربرگ زیبا در محیط نرم افزار خیریه سرو طراحی کنید.