نرم افزار خیریه سرو چیست؟

خلاصه
1398/08/03

نرم افزار خیریه سرو به منظور مدیریت خیریه ها طراحی شده است و این امکان را به اعضای هیئت مدیریه خیریه ها می دهد تا بتوانند اطلاعات خیریه ها را تحلیل و بررسی کنند و تصمیمات درست

مقدمه
روز به روز سیستم ها و برنامه های حمایت خیریه ها از مددجویان و مستمندان رو به افزایش است و هر روزه سیستم های خیریه در حال گسترش و پیچیدگی هستند. کارهای اکثر خیریه با توجه به حجم زیاد نیاز به تحلیل، برنامه ریزی و آنالیز کامل هستند از همین رو تحلیل این اطلاعات تنها با سیستم های کامپیوتری امکان پذیر است. برای اینکه بتوان با استفاده از کامپیوترها و سیستم های رایانه ای بتوانید اطلاعات موسسات خیریه را مدیریت کنید نیاز به نرم افزارهای جامع و کاربردی دارید تا بتوانند اطلاعات ورود و خروج پول نقد و اجناس را بصورت کامل مدیریت کنند. نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو یکی از کامل ترین و پر امکانات ترین نرم افزارهای مدیریت خیریه می باشد. در مطلب زیر این نرم افزار را بررسی خواهیم کرد.


نرم افزار خیریه سرو چیست؟
نرم افزار خیریه سرو به منظور مدیریت خیریه ها طراحی شده است و این امکان را به اعضای هیئت مدیریه خیریه ها می دهد تا بتوانند اطلاعات خیریه ها را تحلیل و بررسی کنند و تصمیمات درست و بجایی در این زمینه بگیرند. نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو با نصب روی سیستم های کامپیوتری این امکان را می دهد تا از کامپیوتر بتوانید استفاده بهینه کنید و سیستم های رایانه ای را به وسیله ای مدرن برای تحلیل اطلاعات تبدیل کنید.


نرم افزار خیریه سرو به راحتی این امکان را به شما می دهد تا سیستم های دستی  ثبت  و تشکیل پرونده برای مددجویان را به سیستم های کامپیوتری و الکترونیکی تبدیل کنید. در نرم افزار خیریه سرو به راحتی می توانید برای هر مددجو یک پرونده الکترونیکی در کامپیوتر تشکیل دهید و تمامی جزییات پرونده او از جلمه تلفن، محل سکونت، افراد تحت تکفل، پرونده پزشکی و غیره او را در پرونده وی ثبت نمایید.


از دیگر قابلیت های نرم افزار خیریه سرو این هست که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید برای هر خیر یا حامی ایتام یک پرونده الکترونیک در محیط کامپیوتر ایجاد کنید و بتوانید تمامی تاریخچه حساب او را در سیستم نرم افزار ثبت و مدیریت کنید.


نرم افزار خیریه سرو با امکانات متنوعی که در اختیار شما قرار می دهد می تواند کامپیوتر شما را به یک برنامه تحلیل خیریه تبدیل کند. این نرم افزار امکانات متنوعی همچون سیستم مدیریت انبار، سیستم حسابداری، سیستم مدیریت قلک و صندوق صدقات، سیستم مدیریت قبوض، سامانه ثبت کمک های مددجویان و خیرین، سیستم دبیرخانه، سیستم ثبت پروند های پزشکان و بیش از ده ها سیستم دیگر را در یک محیط جامع در اختیار شما قرار می دهد.


نرم افزار خیریه سرو دارای امکانات جانبی همچون نرم افزار اندروید تخلیه صندوق صدقات، نرم افزارهای نامه نگار، نرم افزارهای استعلام مددجویان و غیره هم هست. برخی از قابلیت های دیگر همچون سیستم قرض الحسنه، سیستم حرفه ای چاپ چک و غیره را هم می توانید بصورت جداگانه و با هزینه جدا سفارش دهید و به برنامه خود اضافه کنید.
اگر تمایل دارید یک برنامه کامپیوتری برای خیریه داشته باشید و بتوانید آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو به شما پیشنهاد می شود.
نرم افزار خیریه سرو دارای چندین نسخه است که کامل ترین نسخه آن، نسخه نرم افزار جامع و کامل نرم افزار خیریه هست. بخش های مختلف این نرم افزار را می توانید تحت عنوان نرم افزار مدیریت صندوق صدقات، نرم افزار مدیریت مددجویان، نرم افزار مدیریت پزشکان، نرم افزار مامور تخلیه صندوق و غیره تهیه کنید.


برای سفارش و دانلود هر یک از نرم افزارهای خیریه می توانید ببینید که چه کارهایی را در خیریه انجام دهید و با توجه به آن کارها نرم افزار موردنظرتان را انتخاب کنید. مثلا اگر فقط کار مدیریت صندوق صدقات را لازم دارید می توانید نرم افزار مدیریت صندوق صدقات را تهیه کنید. ولی اگر تمامی کارهای خیریه را می خواهید مدیریت کنید مثل انبار، حسابداری، درآمد و هزینه، کمک ها و غیره می توانید نرم افزار جامع خیریه سرو را انتخاب کنید.
نام این نرم افزار خیریه «سرو» که به انگلیسی sarv نوشته می شود. این نسخه داری نسخه فوری است و به راحتی می توانید پس از سفارش آن را دانلود و نصب کنید. این نرم افزار این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی اطلاعات را در سیتم شخصی خود و بصورت کاملا امن نگهدارید.