تاریخچه نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1398/08/02

نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو به منظور تسهیل امور موسسات خیریه و همچنین ایجاد سیستمی به منظور اتوماسیون سازی کامل خیریه ها طراحی شد. شروع کار این نرم افزار در اردیبهشت ماه

تاریخچه نرم افزار خیریه سرو
نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو به منظور تسهیل امور موسسات خیریه و همچنین ایجاد سیستمی به منظور اتوماسیون سازی کامل خیریه ها طراحی شد. شروع کار این نرم افزار در اردیبهشت ماه سال 1380 هجری شمسی تولید شد. ابتدا در چندین نسخه ابتدایی و اولیه تحت عنوان آلفا در محیط آزمایشگاهی و بصورت آزمایشی در محیط اینترنت منتشر شد. پس از آزمایشات نهایی نسخه 1 آن در خرداد ماه سال 1381 هجری شمسی منشتر شد.


این نسخه ابتدا در خیریه های محلی قابل نصب بود و به مرور در سطح کل کشور و حتی خارج از کشور منتشر شد. نسخه های اولیه نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو دارای امکانات جزیی بودند و رفته رفته طی آپدیت های متوالی امکانات فروانی به این نسخه ها اضافه شد. این نرم افزار هم اکنون یکی از پیشرفته ترین و پر امکانات ترین نرم افزارهای مدیریت موسسات خیریه به شمار می آید.


در حال حاضر این نرم افزار دارای نسخه های قابل نصب روی ویندوز 10، ویندوز8،7 و غیره می باشد. این نرم افزار از کلیه نسخه های سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می کند و کاربران به راحتی پس از سفارش می توانند آن را دانلود کنند.