ابزار دفترچه تلفن در نرم افزار مشاور املاک سرو

خلاصه
1400/05/13

در این فرم اطلاعات مخاطبین دلخواه شما قرار دارد. توجه داشته باشید فقط مخاطبین دلخواه نه تلفن های تمام افرادی که با کسب و کار شما تعامل داشته اند. اگر می خواهید تمام افراد را مش

کاربرد این فرم:
در این فرم اطلاعات مخاطبین دلخواه شما قرار دارد. توجه داشته باشید فقط مخاطبین دلخواه نه تلفن های تمام افرادی که با کسب و کار شما تعامل داشته اند. اگر می خواهید تمام افراد را مشاهده کنید از منوی سپردن گزینه «اشخاص» را کلیک کنید.

روش های اضافه نموده تماس ها در این فرم:
زدن گزینه تیک دفترچه تلفن:
در فرم های ثبت ملک و فرم های ثبت تقاضا یک تیک وجود دارد با کلیک روی آن، اطلاعات به این فرم منتقل می شود.

افزودن دستی تلفن به دفترچه تلفن:
برای افزودن تلفن، می توانید همین فرم را تکمیل نموده و سپس روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

ویرایش:
برای ویرایش یک باید روی مشخصات آن کلیک نموده تا مشخصات آن در پایین نشان داده شود و سپس پس از تغییرات باید روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید. اگر از ویرایش منصرف شدید روی دکمه «جدید » کلیک کنید.

حذف:
برای حذف یک مورد باید روی مشخصات آن کلیک نموده تا مشخصات آن در پایین نشان داده شود و سپس از بالا روی دکمه حذف کلیک کنید.

جستجو:
برای جستجو از منوی بالا روی گزینه «جستجو» کلیک نمایید و سپس کافی است تنها بخشی از مشخصات را وارد کنید. برای مثال برای پیدا نمودن «رضایی» باید در سمت راست در بخش نام خانوادگی تنها «رض» را وارد کنید بصورت خودکار فیلتر می شود.

ارسال پیامک:
از این گزینه می توانید موقعی استفاده کنید که بخواهید برای یک شخص یک پیامک ارسال کنید. برای ارسال پیامک روی مورد کلیک نموده و سپس روی دکمه «ارسال پیامک» کلیک کنید.


ارسال گروهی پیامک:
از این گزینه می توانید موقعی استفاده کنید که بخواهید برای چند نفر یا چند شخص یک پیامک با یک متن خاص را ارسال کنید. برای ارسال پیامک ابتدا موردها را انتخاب نموده و سپس روی دکمه «ارسال پیامک گروهی» کلیک کنید.