نرم افزار املاک سرو با امکان افزودن خودکار مشخصات مشتری به دفترچه تلفن

خلاصه
1400/05/11

یکی از ویژگی های نرم افزار املاک سرو داشتن چندین نرم افزار در یکی است به این معنا که شما علاوه بر آنکه از نرم افزار فایلینگ املاک سرو استفاده می نمایید همزمان قادر به استفاده و بهره بری از چندین نرم افزار دیگر را نیز خواهید داشت

 نرم افزار املاک سرو با امکان افزودن خودکار مشخصات مشتری به دفترچه تلفن
 یکی از ویژگی های نرم افزار املاک سرو داشتن چندین نرم افزار در یکی است به این معنا که شما علاوه بر آنکه از نرم افزار فایلینگ املاک سرو استفاده می نمایید همزمان قادر به استفاده و بهره بری از چندین نرم افزار دیگر را نیز خواهید داشت. استفاده از این نرم افزارها برای شما در حالی امکان پذیر است که تمام آنها به نرم افزار فایلینگ املاک سرو نیز متصل می گردند
 و از اطلاعات هم پشتیبانی می نمایند. در واقع با تهیه و نصب نرم افزار املاک سرو شما امکان استفاده همزمان از چند نرم افزار دیگر را نیز خواهید داشت آن هم در برخی از موارد بدون آنکه نیاز باشد بطور جداگانه اطلاعاتی در نرم افزارهای دیگر به ثبت برسانید. بعنوان مثال یکی از ابزارهای پرکاربرد در نرم افزار املاک سرو دفترچه تلفن قدرتمند این نرم افزار است که کاربردی بسیار زیاد برای شما خواهد داشت.
 پس از خرید و فعال سازی نرم افزار املاک سرو بطور اتوماتیک ابزار دفترچه تلفن بی نظیر و هوشمند نرم افزار املاک سرو برای شما فعال می گردد. در زمانی که شما اقدام به ثبت ملک می نمایید، هنگامی که یک متقاضی در نرم افزار املاک سرو به ثبت می رسانید بطور اتوماتیک شماره تلفن و نام فردی که در نرم افزار به ثبت رسانده ایید به دفترچه تلفن نرم افزار املاک سرو نیز منتقل می گردد.
 با خرید نرم افزار املاک سرو بطور همزمان امکان استفاده و برخورداری از نرم افزار و ابزار دفترچه تلفن آن را نیز خواهید داشت. دفترچه تلفنی که بطور هوشمند و اتوماتیک شماره و نام افرادی که در نرم افزار املاک سرو به ثبت می رسانید را به خود منتقل می نماید.
 ارسال و نصب نرم افزار املاک سرو در سراسر کشور برای شما بطور رایگان انجام می شود.
 نرم افزار املاک سرو از یک سال پشتیبانی و بروزرسانی رایگان برخوردار است که شما به منظور برطرف نمودن هرگونه سوال یا اخذ هر مشاوره و راهنمایی قادر به برقراری تماس و اخذ پشتیبانی از کارشناسان شرکت ما را خواهید داشت.
 ازخرید و نصب تا فعال سازی نرم افزار املاک سرو تنها 5 دقیقه زمان لازم است.
 به منظور خرید و فعال سازی نرم افزار املاک سرو با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.