نرم افزار املاک سرو با امکان افزودن نوع ملک و آشپزخانه

خلاصه
1400/05/09

همه روزه ساختمان ها با تغییرات و اشکال مختلف، مدل های متوع نماهای گوناگون ساخنه می شوند یا آنکه ممکن است هر ساختمان نسبت به شهر و استانی که در آن بنا شده است از امکانات متفاوت تری ساخته شده باشد

 نرم افزار املاک سرو با امکان افزودن نوع ملک و آشپزخانه و نما و غیره
 همه روزه ساختمان ها با تغییرات و اشکال مختلف، مدل های متوع نماهای گوناگون ساخنه می شوند یا آنکه ممکن است هر ساختمان نسبت به شهر و استانی که در آن بنا شده است از امکانات متفاوت تری ساخته شده باشد بدین سبب موجب می گردد تا هنگام ثبت یک ملک در نرم افزار املاک هر بار تغییرات یا اضافاتی ایجاد گردد.
 اگر نرم افزار املاکی این قابلیت را نداشته باشد که شما شخصا قادر به اضافه نمودن ابزارهای جدید به آن شوید قطعا پس از مدتی شما را با مشکلات بسیار زیادی مواجه می کند همانگونه که بطور مستمر برخی از مشاوران املاک را می بینیم که همه روزه با تهیه نمودن نرم افزارهای املاک بی کیفیت با این مشکل مواجه می گردند لذا پس از مدتی وقت گذاشتن و کلنجار رفتن برای برای مطابقت امکانات و ابزارهایی که در نرم افزارهای املاک بی کیفیت سطح بازار در اختیار آنها قرار داده است به مرور خسته می شوند و هر چه وقت به منظور ثبت فایل صرف نموده اند و هزینه ایی که متقبل شده اند از آن نرم افزار خسته می شوند و به فکر نرم افزار جایگزین برای رفع نیازهای خود می شوند.
 بنابراین بدون شک انتخاب غلط نرم افزار املاک علاوه برآنکه سودی برای شما ندارد موجب بروز خساراتی نیز به شما می گردد.
اگر قصد نرم افزار مناسب برای دفتر املاک دارید، اگر می خواهید خیال خود را راحت کنید که زمان و هزینه ایی که صرف خرید نرم افزار و استفاده از آن می نمایید به هدر نرفته است قویا به شما نرم افزار املاک سرو را پیشنهاد می نماییم.
 در نرم افزار املاک سرو دست شما در انجام هر تغییراتی باز است. ممکن است بگویید شاید اضافه نمودن نوع ملک و آشپزخانه و نما و غیره در نرم افزار املاک سرو کاری پیچیده است؟  در این باره باید گفت خیر در نرم افزار املاک سرو به منظور اضافات نوع املاک، آشپزخانه، نما و غیره فقط با دو کلیک ساده انجام می گردد و شما قادر به اضافه نمودن هر نوع ملک و آشپزخانه و نما و غیره خواهید بود. جالب اینکه پس از اضافه نمودن نوع ملک و آشپزخانه و نما و غیره در نرم افزار املاک سرو، این نرم افزار هوشمند خود را با افزونه هایی شما همراه می نماید و در جستجوها یا تطبیق گیری ها و سایر موضوعات از لفزونه های شما استفاده می نماید. اینگونه است که شما هزاران فایل را می توانید در نرم افزار املاک سرو به ثبت برسانید بدون آنکه در هیچ جایی هنگام استفاده از نرم افزار مشاور املاک سرو به بن بست برسید.
خرید، نصب و فعال سازی نرم افزار املاک سرو در 5 دقیقه برای شما امکان پذیر خواهد بود.
نصب و ارسال نرم افزار املاک سرو برای سراسر کشور بطور رایگان امکان پذیر خواهد بود.
 به منظور سفارش و خرید نرم افزار املاک سرو فقط کافی است تا با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.