نرم افزار املاک سرو با امکان هشدار درصورت تکراری بودن شماره تلفن ها

خلاصه
1400/05/08

چنانچه شما به فکر مکانیزه سازی دفتر املاک خود برای پیشرفت، کسب درآمد بیشتر و سرعت بالاتری به منظور انجام فعالیت و کارهای روزانه هستید بدون شک می دانید که نمی توان بخشی از کار را بطور مکانیزه انجام داد

 نرم افزار املاک سرو با امکان هشدار درصورت تکراری بودن شماره تلفن ها
 
چنانچه شما به فکر مکانیزه سازی دفتر املاک خود برای پیشرفت، کسب درآمد بیشتر و سرعت بالاتری به منظور انجام فعالیت و کارهای روزانه هستید بدون شک می دانید که نمی توان بخشی از کار را بطور مکانیزه انجام داد و قسمت دیگر به شکل سنتی پیش رفت. یا اینکه نمی توانید قسمتی از کار را در سیستم های الکترونیکی و از طریق نرم افزارها در کامپیوتر انجام دهید اما قسمتی دیگر را در گوشی تلفن همراه خود.
برای سرعت در کار می بایست بتوانید تمام کارهای روزانه و متمرکز را از طریق یک نقطه اتصال و دست رسی انجام دهید، بعنوان مثال چنانچه یک فایل در کامپوتر ثبت نمودید شماره های تلفن متقاضیان، را نیز در همان فرم در اختیار داشته باشید. بدون شک در هنگامی که هزاران فایل به شما سپرده شده باشد ممکن است برخی از شماره های ثبت شده در دفترچه تلفن شما بطور تکراری ثبت گردد، برخی از شماره ها را با اسامی مختلف ثبت نموده باشید که موجب گردد در هنگام نیاز به دسترسی به آنها فقط سردرگمی را عاید شما کند.
راهکار چیسست؟
چنانچه شما قصد مکانیزه سازی دقیق دفتر املاک خود را داشته باشد بنحوی که با کمتریین تایپپ و با یک اشاره کوچک ادامه شماره تلفنی که مد نظر شما است بطور خودکار و اتوماتیک نمایش داده شود. یا آنکه در صورت تکراری بودن یک شماره از نرم افزار به شما هشدار داده شود که این ملک یا متقاضی که قصد ثبت ان را دارید تکراری است. و ششما تصمیم دیگری ببه منظور رفع ان داشته باشید.
 در نرم افزار املاک سرو شما با فایل یک ثبت یا متقاضی، اگر شماره تلفن مالک آن ملک یا متقاضی شما تکراری باشد به شما هشدار می دهد تا نسبت به ورود آن شماره تماس دقت بیشتری داشته باشید.
شما بااستفاده از نرم افزار املاک سرو تمام فعالیتهای خود را بطور متمرکز و در یک بخش انجام خواهید داد. برای ثبت سایر اطلاعات لازم نیست به دفاتر سنتی، گوشی تلفن همراه و کامپیوتر هر کدام را بطور جداگانه مورد استفاده قرار دهید. شما در نرم افزار املاک سرو پس از ورود هر گونه اطلاعاتی آنها را بطور یکجا و در کنار هم . بدون هیچگونه تداخلی خواهید داشت.
به منظور مشاوره خرید نرم افزار املاک سرو می توانید همین الان با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.