چگونگی ثبت لیست و اسامی پزشکان در نرم افزار خیریه سرو

خلاصه
1400/02/09

چگونگی ثبت لیست و اسامی پزشکان در نرم افزار خیریه سرو چگونگی ثبت لیست و اسامی پزشکان در نرم افزار خیریه سرو

چگونگی ثبت لیست و اسامی پزشکان در نرم افزار خیریه سرو

یکی از فعالیت های مهم در موسسات خیریه فعالیت پزشکانی است که به هر ترتیب و در هر تخصصی با شما همکاری می نمایند.
دسته بندی براساس تخصص، جنسیت، گروه پزشکی، منطقه، شیفت کاری و...موجب ایجاد نظم هرچه بیشتر در خدمات رسانی به مددجویان می گردد به این سبب یک ابزار در نرم افزار مدیریت خیریه سرو با عنوان لیست پزشکان در اختیار کاربران نرم افزار مدیریت خیریه سرو قرار می گیرد تا قادر به دسته بندی دقیق پزشکان باشید و هنگام نیاز به معرفی هر کدام مددجویان به سادگی و با توجه آنچه به منظور درمان مورد نیاز مددجویان تحت حمایت موسسه خیریه شما است در کمترین زمان ممکن لیست پزشکان را در اختیار داشته باشید.
به منظور اطلاع نسبت به چگوگی ثبت لیست و اسامی پزشکان در نرم افزار مدیریت خیریه سرو با مطالعه ادامه این مطلب همراه ما باشید.
همانگونه که گفته شد داشتن لیستی از پزشکان در موسسات خیریه موجب می شود که در زمان معرفی مددجویان در نهایت سرعت هر مددجو را پزشک مناسب معرفی نمایید که به این منظور ابتدا می بایست لیست پزشکان را در نرم افزار مدیریت خیریه سرو ثبت نمایید.
برای ثبت هر پزشک در نرم افزار مدیریت خیریه سرو، پس از نصب و اجرای نرم افزار مدیریت خیریه سرو از منوی اشخاص گزینه پزشکان را انتخاب نمایید، سپس روی گزینه پزشکان کلیک نمایید تا وارد صفحه ایی با عنوان لیست پزشکان در نرم افزار مدیریت خیریه سرو بشوید.در این صفحه از نرم مدیریت خیریه سرو نام پزشک، جنسیت، گروه پزشک، نوع تخصص، منطقه، ساعات ویزیت و .... را وارد نمایید و در نهایت روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا مشخصات پزشک مورد نظر ثبت گردد. ثبت مشخصات سایر پزشکان نیز به همین شیوه انجام می گیرد.
در نرم افزار مدیریت خیریه سرو تماما از لیست های کشویی استفاده شده است و لازم به تایپ در هیچ قسمتی وجود نداد.
برای خرید کاملترین نرم افزار مدیریت خیریه در سطح کشور با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :