ثبت چند واحد یک آپارتمان بنام یک نفر در نرم افزار مشاور املاک سرو

خلاصه
1400/01/22

چنانچه در یک مجتمع مسکونی یا آپارتمان فردی مالک چند واحد آن آپارتمان باشد، به منظور ثبت این چنین فایلی در نرم افزار مشاور املاک سرو ابزاری در اختیار شما قرار می گیرد

ثبت چند واحد یک آپارتمان بنام یک نفر در نرم افزار مشاور املاک سرو
چنانچه در یک مجتمع مسکونی یا آپارتمان فردی مالک چند واحد آن آپارتمان باشد، به منظور ثبت این چنین فایلی در نرم افزار مشاور املاک سرو ابزاری در اختیار شما قرار می گیرد که چنانچه یک مالک برای سپردن چند واحد به شما مراجعه نمود قادر به ثبت آن در نرم افزار مشاور املاک سرو خواهید بود. به منظور کسب اطلاع در خصوص نحوه و چگونگی ثبت چند فایل بنام یک شخص با مطالعه ادامه مطلب همراه ما باشید.
به منظور ثبت چند فایل بنام یک نفر در نرم افزار مشاوراملاک سرو ابزاری مناسب و ساده در اختیار شما قرار دارد که به این منظور می بایست پس از اجرا نمودن نرم افزار مشاور املاک سرو و در زمان ثبت فایل با ورود به صفحه ثبت سریع ملک روی گزینه افزودن طبقات کلیک نمایید تا صفحه ایی با عنوان معرفی مشخصات طبقات به شما نمایش داده شود.
کاربر نرم افزار مشاور املاک سرو در این صفحه قادر خواهد بود هر چند ملک یا هر تعداد طبقات را در یک مجتمع برای یک فرد در نرم افزار مشاور املاک سرو ثبت نماید و لازم نیست که هر بار برای ثبت یک واحد بنام یک مشتری صفحه ایی کامل برای ایشان باز نمایید که موجب سرعت و دقت بیشتری در ثبت املاک برای کاربر نرم افزار مشاور املاک سرو خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید نرم افزار مشاور املاک سرو با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :