ارسال به واتساپ از طریق نرم افزار املاک سرو

خلاصه
1400/01/06

اطلاع رسانی در هر زمان مهمترین عامل افزایش فروش و انعقاد قرارداد خواهد بود. قدرتمند ترین نرم افزار در سطح کشور نرم افزاری خواهد بود که در هنگام استفاده از آن نیاز به استفاده از هیچ گونه ابزار دیگری نداشته باشید.

ارسال به واتساپ از طریق نرم افزار املاک سرو

اطلاع رسانی در هر زمان مهمترین عامل افزایش فروش و انعقاد قرارداد خواهد بود. قدرتمند ترین نرم افزار در سطح کشور نرم افزاری خواهد بود که در هنگام استفاده از آن نیاز به استفاده از هیچ گونه ابزار دیگری نداشته باشید. بعنوان مثال باید بتوانید پس از تطبیق گیری هوشمند که کدام املاک ثبت شده متناسب با نیاز کدام یک از مشتریان شما از نظر قیمت موقعیت و ... است بدون نیاز به تماس یا استفاده از گوشی تلفن همراه فقط با چند چند کلیک در نرم افزار مشاور املاک سروحرفه ایی اطلاع رسانی را انجام دهید. در تمام نرم افزارها ممکن است  قابلیت ارسال بعنوان پیامک و بعضا ارسال به تلگرام وجود داشته باشد. که با توجه به فیلتر تلگرام و اینکه اکثر افراد تبلغات پیامکی خود را مسدود نموده اند اطلاع رسانی پیامکی و در تلگرام نتیجه ایی مطلوب را به همراه نداشت.
در نرم افزار مشاور املاک سرو برای اولین بار در کشور ابزار ارسال در واتساپ در اختیار کاربران قرار گرفت تا علاوه بر ارسال گروهی در تلگرام و پیامک امکان ارسال پیام در واستاپ هم داشته باشید فقط کافی است یک ملک یا تقاضا در نرم افزار مشاور املاک سرو ثبت نموده باشید به منظور اطلاع رسانی فقط با چند کلید ساده از شماره خودتان در واتساپ به تمام مشتریان پیام ارسال نمایید. این ابزار برای اولین بار در کشور نسبت به یک نرم افزار اعمال گردیده است.
به منظور استفاده از این ابزار قدرتمند در نرم افزار مشاور املاک سرو می توانید با رفتن به لیست املاک، در آن صفحه گزینه عملیات را انتخاب نمایید پس از آن لیستی به شما نمایش داده می شود.
در این لیست عبارت ارسال به واتساپ را انتخاب نمایید تا صفحه ایی بعنوان ارسال به واتساپ به شما نمایش داده شود و در نهایت قادر خواهید بود به واتساپ فردی که شماره وی بعنوان مشتری شما در نرم افزار مشاور املاک سرو ثبت شده است پیام خود را انتخاب نمایید.
این ابزار برای اولین بار در کشور در نرم افزار مشاور املاک سرو ایجاد گردیده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و ابزارهای نرم افزار قدرتمند مشاور املاک سرو می توانید با مهندس داودی 09228022047 تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :