نحوه ساخت زونکن در نرم افزار مشاور املاک سرو چگونه است

خلاصه
1399/12/04

افرادی هستند که به منظور دسته بندی اطلاعات و مدارک و فایل های خود اقدام به طبقه بندی هر فایل در زونکن می نمایند.

 نحوه ساخت زونکن در نرم افزار مشاور املاک سرو چگونه است
افرادی هستند که به منظور دسته بندی اطلاعات و مدارک و فایل های خود اقدام به طبقه بندی هر فایل در زونکن می نمایند. سابقا استفاده از زونکن ها به منظور دسته بندی فایل ها بعلت عدم برخورداری از ابزار مدرن در هر دفتر مشاور املاکی مرسوم بود ولیکن استفاده از این زونکن ها موجب جلوه ایی نامناسب به لحاظ بصری می شدند که رفع آن نیز هیچ راهکاری نداشت.
در حال حاضر چنانچه نرم افزار مشاور املاک سرو را انتخاب نمایید این امکان را خواهید داشت تا تمام فایل های خود را در زونکن بطور کاملا مکانیزه به ثبت برسانید و آنها را طبقه بندی نمایید.
به منظور ساخت زونکن در نرم افزار مشاور املاک سرو می بایست از پس از اجرا و نصب نرم افزار مشاور املاک سرو از طریق صفحه اصلی روی دکمه جستجو کلیک نمایید تا لیست ابزارهای جستجو به شما نمایش داده شود در این لیست از نرم افزار مشاور املاک سرو گزینه زونکن ها را انتخاب نمایید.
پس از انتخاب گزینه زونکن ها در نرم افزار مشاور املاک سرو هر تعداد زونکن به منظور طبقه بندی فایل هایی که مد نظر داشته باشید می توانید شخصا بسازید و مورد استفاده قرار دهید.
از طریق نرم افزار مشاور املاک سرو بدون خرابی جلوه بصری دفتر مشاور املاک خود امکان ساخت هر تعداد زونکن را خواهید داشت.
چنانچه در خصوص نحوه ساخت زونکن یا چگونگی خرید و استفاده نرم افزار مشاور املاک سرو سوال خاصی داشته باشید از طریق تماس با مهندس داودی 09228022047 اقدام نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :