نحوه چاپ مشخصات ملک های ثبت شده در نرم افزار مشاور املاک سرو

خلاصه
1399/12/02

مدیر موفق تسلطی کامل نسبت به تمام موضوعات پیرامون خود دارد و نرم افزار مشاور املاک سرو این امکان را به شما می دهد تا از هر لحاظ به کار خود مسلط باشید

نحوه چاپ مشخصات ملک های ثبت شده در نرم افزار مشاور املاک سرو
مدیر موفق تسلطی کامل نسبت به تمام موضوعات پیرامون خود دارد و نرم افزار مشاور املاک سرو این امکان را به شما می دهد تا از هر لحاظ به کار خود مسلط باشید. بعنوان مثال هنگامی که مشتری به شما مراجعه می نماید پس از ثبت فایل مورد نظر از طریق نرم افزار مشاور املاک سرو می توانید مشخصات کامل ثبت شده در نرم افزار مشاور املاک سرو را در یک برگ  A4  با لوگو و سربرگ دفتر املاک خودتان چاپ نمایید و آنرا تحویل مشتری دهید که ملک با چنین مشخصاتی به ثبت رسید. همچنین آن مدیران مشاور املاک که علاوه بر ثبت اطلاعات خود در نرم افزار مشاور املاک سرو ترجیح میدهند تا نسخه ایی از مشخصات ملک را چاپ و آنرا بایگانی نمایند نیز می توانند نسخه کامل اطلاعات فایل ثبت شده را برای خود چاپ نمایند.
چاپ مشخصات یک ملک فقط نسبت به این دو فرم محدود نمی گردد بعنوان مثال می توانید برای آنکه یک ملک را به مشتری نشان دهید نیز اقدام به چاپ یک برگ بمنظور بازدید از آن ملک نمایید که مشخصاتی اجمالی و محدود در آن درج شده است.
همچنین همانگونه که قبلا هم توضیح داده شد فرم های نرم افزار مشاور املاک سرو کاملا پویا هستند و قابلیت تغییر در آنها نیز وجود دارد به این سبب چنانچه قصد حذف قسمتی از اطلاعات ثبت شده را داشته باشید یا آنکه ایجاد تغییراتی در فرم را لازم بدانید امکان ایجاد و انجام تمام این تغییرات را خواهید داشت.
اعمال تغییرات در این فرم ها با نهایت سادگی انجام می گیرد و فقط کافی است پس از کلیک بر روی گزینه، چاپ مورد یا گروهی و در هنگامی که نرم افزار مشاور املاک سرو صفحه تعیین نوع چاپ را به شما نمایش می دهد دکمه ویرایش را انتخاب نمایید تا هر آنچه که در فرم های چاپ نرم افزار مشاور املاک سرو لازم به تغییر دارد را انجام دهید.
برای سفارش نرم افزار مشاور املاک سرو یا اخذ توضیحات بیشتر از طریق تماس با مهندس داودی 09228022047 اقدام نمایید



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :