چگونه با نرم افزار سرو قولنامه بنویسیم

خلاصه
1399/08/01

نوشتن قولنامه با توجه به حساسیت آن مستلزم دقت نظر کافی نسبت به بندها و مفاد قولنامه خواهد بود. در گذشته نوشتن قولنامه به طور دستی و در فرم های چاپی انجام می شد که گاهی ممکن بود خط خوردگی هایی در آن ایجاد شود یا گاهی ناخوانا می شد

چگونه با نرم افزار سرو قولنامه بنویسیم

نوشتن قولنامه با توجه به حساسیت آن مستلزم دقت نظر کافی نسبت به بندها و مفاد قولنامه خواهد بود. در گذشته نوشتن قولنامه به طور دستی و در فرم های چاپی انجام می شد که گاهی ممکن بود خط خوردگی هایی در آن ایجاد شود یا گاهی ناخوانا می شد و بعدا طرفین قرارداد یا حتی فرد مشاور املاک را با مشکل مواجه می کرد لذا به تدریج بعلت ایرادات فراوانی که در نوشتن قولنامه های دستی ایجاد می گردید موجب شد تا ممنوعیت استفاده از قولنامه های دستی اعلام گردد.
 همانگونه که گفته شد نوشتن قولنامه نیاز به دقت عمل زیادی دارد چرا که در قولنامه های دسته ایی قدیمی کوچکترین خطایی موجب می گردید تا آن قولنامه مخدوش گردد.
یا بعلت کم بودن فضایی که در متن قولنامه های چاپی بود گاهی برای درج مشخصات و تنظیم قولنامه دچار کمبود فضای نوشتار می شدیم که این موضوع نیز ما را دچار مشکل می نمود.
در نرم افزار چاپ قولنامه سرو شما هیچگونه محدودیتی در این خصوص نخواهید داشت. می توانید از طریق کامپیوتر اقدام به تایپ نمایید و چنانچه حتی پس از پرینت یک قولنامه اشتباهی رخ داده باشد اقدام به اصلاح و چاپ مجدد آن نمایید بایگانی قولنامه های صادره نیز یک مزیت قولنامه ها به شمار می آید که در نرم افزار چاپ قولنامه سرو به طور اتوماتیک با صدور هر قولنامه نسخه ایی از آن نیز در سیستم کامپیوتر شما بایگانی می گردد که شما از طریق جستجوی پیشرفته نرم افزار چاپ قولنامه سرو می توانید اقدام به جستجو در بین در لین قولنامه های بایگانی شده نمایید.
 از طریق نرم افزار چاپ قولنامه سرو به سادگی می توانید قولنامه های خود را چه در حوزه املاک یا خودرو با کمتریت تایپ یا ایجاد خطا نوشته و چاپ نمایید.
برای سفارش نرم افزار چاپ قولنامه املاک و یا خودرو با شماره 09228022047 مهندس داودی تماس حاصل نمایید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :