چگونه در نرم افزار مدیریت خیریه سرو گزارش حامیان را چاپ نماییم

خلاصه
1399/07/12

حامین در یک موسسه خیریه یکی از ارکان آن موسسه به شمار می روند که با مدیریت مناسب شما بعنوان مدیر خیریه موجب رفاه و برخورداری هر چه بیشتر مددجویان تحت حمایت موسسه خیریه شما از لوازم مورد نیاز می گردد.

چگونه در نرم افزار مدیریت خیریه سرو گزارش حامیان را چاپ نماییم
حامین در یک موسسه خیریه یکی از ارکان آن موسسه به شمار می روند که با مدیریت مناسب شما بعنوان مدیر خیریه موجب رفاه و برخورداری هر چه بیشتر مددجویان تحت حمایت موسسه خیریه شما از لوازم مورد نیاز  می گردد.
گزارش گیری نسبت به موضوعات و شرایط ایجاد شده تعداد حامیان، میزان حمایت انجام شده هر کدام یا چنانچه فردی بعنوان حامی از مددجو یا مددجویان خاصی حمایت می نماید موجب نظارت دقیق و هوشمندانه شما در مدیریت موسسه خیریه خواهد شد. حال ابزار مناسب برای گزارش گیری چه می تواند باشد؟ چنانچه ما به تعداد فراوانی مددجو و به تبع آن حامی برای حمایت از این مددجویان در موسسه خیریه داشته باشیم چگونه می توانیم بدون تردید چانچه با ابزارهای قدیمی و مشاهده مستندات در پرونده ها بخواهیم نسبت به گزارشات اطلاعاتی کسب نماییم مستلزم صرف ساعت ها زمان خواهد بود. به این سبب در نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو ابزار و امکانی ایجاد شده تا در عرض چند ثانیه کاربر یا مدیر استفاده کننده از نرم افزار مدیریت خیریه سرو بتواند علاوه بر گزارش گیری و مشاهده اقدامات انجام شده امکان چاپ آن را نیز از طریق نرم افزار مدیریت خیریه سرو خواهد داشت. حال برای کسب اطلاع در خصوص چگونگی مشاهده و چاپ گزارش حامیان با مطالعه ادامه این مطلب همراه ما باشید.همانگونه که گفته شد گزارش گیری در خصوص اطلاعات و اقدامات ایجاد شده در یک موسسه خیریه موجب توانمندی شما در مدیریت بهتر خواهد بود و باتوجه به آنکه شما از طریق نرم افزار مدیریت خیریه سرو به سادگی از این ابزار و امکان به منظور مشاهده و چاپ گزارشات مرتبط با حمایت حامیان برخوردار خواهید بود لذا به این منظور پس از تهیه و نصب نرم افزار مدیریت خیریه سرو کافی است تا از طریق صفحه اول نرم افزار مدیریت خیریه سرو روی گزینه اشخاص و پس از آن مددجویان کلیک نمایید. پس از کلیک روی گزینه مددجویان لیستی به شما نمایش داده می شود و در آن لیست می بایست گزینه سرپرستان فعال را انتخاب نمایید تا وارد صفحه ایی از نرم افزار مدیریت موسسه خیریه سرو تحت عنوان صفحه سرپرستان فعال گردید.
در بالای این صفحه از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو روی گزینه چاپ کلیک نمایید تا لیستی به شما نمایش داده شود.
در این لیست گزینه گزارش حامیان را انتخاب نمایید تا وارد صفحه ایی به منظور انتخاب کاغذ مورد نظر چاپ گردید در این صفحه هم امکان تعیین کاغذ چاپ را خواهید داشت و هم می توانید قالب گزارش را تغییر دهید. پس از تغیر قالب و یا کاغذ بمنظور چاپ و یا انتخاب موارد پیش فرض می توانید روی گزینه تایید کلیک نمایید تا وارد صفحه چاپ گزارش حامیان بشوید.
در صفحه گزارش چاپ حامیان نرم افزار مدیریت موسسه خیریه سرو نیز ابزارهایی به منظور ایجاد تغیراتی قرار دارد و لکن چنانچه قصد اعمال هیچ تغییری نداشته باشید  می توانید با تنظیمات پیش فرض اقدام به چاپ گزارش حامیان در عرض چند ثانیه نمایید.
شرکت مهندسی آبان رایان البرز امیدوار است نهایت استفاده را از مطلب چگونه در نرم افزار مدیریت خیریه سرو گزارش حامیان را چاپ نماییم  را کسب نموه باشید.



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :